نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱

فصل اول سریال Star Trek در ۱۳ قسمت و با داستانی واحد روایت می‌شود

فشقکار ساخت سریال تلویزیونی پیشتازان فضا (Star Trek) از ماه سپتامبر (مهر) آغاز خواهد شد و حال مشخص شده که فصل اول این سریال یک داستان واحد دارد که در طول ۱۳ قسمت روایت می‌شود. با زومجی همراه باشید.

سری Star Trek یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های سینمایی و تلویزیونی است که طرفداران بی‌شماری دارد. شبکه CBS در حال ساخت یک سریال جدید بر اساس این مجموعه است که تحت نظارت برایان فولر و الکس کرتزمن ساخته می‌شود و پخش آن از ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ (دی ماه امسال) آغاز خواهد شد. ماه گذشته اولین تیزر این سریال منتشر شد و حال فولر در مصاحبه‌ای که با کولایدر داشته، جزییات جدیدی از سریال ارائه کرده است:

فصل اول این سریال یک داستان واحد دارد که در طول ۱۳ قسمت روایت می‌شود. ما کار نوشتن داستان را به پایان رساندیم و تقسیم‌بندی ۶ قسمت اول نیز انجام شده است.

فولر همچنین در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که در حال انتخاب بازیگران مناسب برای این سریال است:

فرآیند انتخاب بازیگران بسیار جالب است. من با چند نفر در این زمینه ملاقات داشتم. ولی هدف ما ساخت یک سریال عالی است که بتواند به معنای واقعی کلمه وام‌دار مجموعه Star Trek باشد و به همین دلیل هم انتخاب‌های نسبتا محدودی داریم که باید بدون هیچ تعصب خاصی از بین آن‌ها افراد لایق را انتخاب کنیم.

قسمت اول این سریال از شبکه خانگی CBS پخش خواهد شد. با این حال تمامی قسمت‌های بعدی، ابتدا از طریق سرویس پخش فیلم دیجیتالی All Access این شبکه در دسترس مشترکین این سرویس قرار خواهند گرفت که همین امر، مجموعه پیشتازان فضا را به اولین سریال این شبکه تبدیل می‌کند که تمامی قسمت‌هایش ابتدا از طریق سرویس دیجیتالی «ویدیو هنگام درخواست» (VOD) عرضه می‌شوند.

فولر اعلام کرد که این شکل از عرضه سریال، باعث خواهد شد تا وی محدودیتی از حیث «محتوا» نداشته باشد:

من مخالف شیوه قدیمی عرضه سریال از طریق شبکه خانگی نیستم. با این حال این شیوه جدید به ما اجازه می‌دهد تا از حیث محتوایی و تصویری آزادی عمل بیشتری داشته باشیم.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده