نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

سریال Archer برای سه فصل دیگر تمدید شد

شبکه FX از تمدید سریال محبوب آرچر (Archer) برای سه فصل دیگر خبر داد. با تمدید این سریال تا سه فصل دیگر، تعداد فصلهای این سریال به ۱۰ فصل خواهد رسید. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پس از تغییر محل و شهر انیمیشن Archer نه یک بار، بلکه دو بار، FX اعلام کرد این مجموعه انیمیشنی که توسط آدام رید ساخته و پخش می‌شود برای سه فصل دیگر تمدید شده است. فصل هفتم این سریال چند هفته پیش با آخرین پیچیدگی داستانی به پایان رسید، اما طبق گفته اریک شرایر و نیک گرد از روسای شبکه FX، فصل هشتم این سریال با ۸ قسمت برای اوایل سال ۲۰۱۷  باز خواهد گشت. دو فصل دیگر نیز ۸ قسمت خواهند بود و احتمالا در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ پخش خواهند شد، اما این تاریخ را نه گرد و نه شرایر تاکنون تایید نکرده‌اند.

به نظر می رسد در فصل‌های آینده شاهد تمرکز انیمیشن بر روی تغییراتی خواهیم بود که در پایان فصل ۷ رخ دادند. استرلینگ آرچر با صداپیشگی اچ. جان بنجامین دیگر یک جاسوس بین المللی در خارج از شهر نیویورک نیست، بلکه تبدیل به یک کاراگاه خصوصی در سازمان The Figgis Agency در شهر لس آنجلس شده است. همراهان و همکاران او از جمله، لانا کین با صداپیشگی آیشا تایلر، پم پووی با صداپیشگی  امبر نش، شریل با صداپیشگی جودی گریر و مادر او با صداپیشگی جسیکا والتر او را در شهر لس آنجلس همراهی می‌کنند. این تیم در حالی که در دنیای زیرین شهر لس آنجلس در حال جست و جو هستند، همچنان به رفتار و شوخی‌های بچه‌گانه خود ادامه می‌دهند.

همچنین این تمدید نیز نشانه‌ای برای یک قرارداد کلی تولید جدید میان FX و بخش تولیدات رید فلوید است.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده