نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۴

انیمیشن سریالی براساس Ghostbusters در حال ساخت است

اخباری که به تازگی منتشر شده‌اند حکایت از ساخت یک انیمیشن سریالی براساس مجموعه «شکارچیان شبح» (Ghostbusters) دارد. این انیمیشن سریالی «شکارچیان شبح: نیروهای اکتو» (Ghostbusters: Ecto Force) نام دارد. با زومجی همراه باشید.

داستان انیمیشن سریالی «شکارچیان شبح: نیروهای اکتو» در سال ۲۰۵۰ میلادی جریان دارد و در رابطه با جدیدترین نسل شکارچیان شبح است. در «شکارچیان شبح: نیروهای اکتو» ما شاهد سفر قهرمان‌های داستان به سراسر دنیا برای شکار ارواح خواهیم بود. ایوان رایتمن، تهیه کننده اجرایی فیلم سینمایی «شکارچیان شبح» (Ghostbusters)، این انیمیشن سریالی را خواهد ساخت.

کمپانی سونی قصد دارد «شکارچیان شبح: نیروهای اکتو» را در اوایل ۲۰۱۸ پخش کند. سونی قرار است دو انیمیشن سریالی را در سال ۲۰۱۷ پخش کند. یکی از این انیمیشن‌ها «هتل ترانسیلوانیا: انیمیشن تلویزیونی» (Hotel Transylvania: The Television Series) و دیگری «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» (Cloudy With a Chance of Meatballs) نام دارد.

«هتل ترانسیلوانیا: انیمیشن تلویزیونی» قرار است در رابطه با «ماویس»، دختر «دراکولا»، و دوستانش باشد. این انیمیشن سریالی قرار است در شبکه دیزنی پخش شود. «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» هم قرار است ماجراجویی‌های فیلم را گسترش دهد.

فیلم سینمایی «شکارچیان شبح» قرار است در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۱۶ (۲۵ تیر ۱۳۹۵)  اکران شود.

منبع: IGN

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده