نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲

پوستر جدید و زیبایی از فیلم Suicide Squad منتشر شد

کمپانی برادران وارنر در کمتر از دو ماه مانده به اکران فیلم  جوخه انتحاری (Suicide Squad)، پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حالی که کمپین تبلیغاتی فیلم بتمن سوپرمن: طلوع عدالت (Batman V Superman: Dawn of Justice)، آخرین فیلم دی‌سی، از جوی تاریک استفاده می‌کرد، اما ظاهرا دیگر فیلم این استودیو یعنی Suicide Squad در جهت مخالف آن در حرکت است. فیلم اعضای این تیم شرور بزرگ قرار است در ماه آگوست (مرداد)  اکران شود و در همین رابطه پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که ظاهری واقعاً چشم نواز دارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر زیبا را مشاهده کنید:

3084031-suicide_squad_new_poster_0

فیلم Suicide Squad داستان یک گروه شرور بزرگ که محکوم به مرگ هستند را روایت می‌کند، این گروه به طور پنهانی توسط دولت ایالات متحده برای ماموریت‌های خطرناک و مرگباری را در ازای کاهش مدت محکومیت آن‌ها در زندان، استخدام می‌شوند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید آیر،  کارگردان فیلم خشم (Fury  است و  جرد لتو در نقش جوکر در کنار  ویل اسمیت در نقش ددشات و  مارگو رابی در نقش هارلی کوئین در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. بن افلک نیز در نقش بتمن حضور کوتاهی را در این فیلم خواهد داشت.

این فیلم قرار است حضور گسترده و پر رنگی را در نمایشگاه کامیک کان در سن دیگو داشته باشد. نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ماه آینده برگزار می‌شود. هفته گذشته، کمپانی برادران وارنر از طیف گسترده‌ای از رویداد‌های محیطی و فعالیت‌های تبلیغاتی به همراه حضور دسته جمعی بازیگران این فیلم رونمایی کرد. در حالی که روش‌های غیر معمول لتو برای بازی تا کنون تا حدودی نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرده است، آیر در هفته گذشته نشان داد که تکنیک‌های تمرینی او نیز دست کمی از لتو ندارد. او در مصاحبه با «یاهو! فیلم» می‌گوید:

تمرین بسیار شدید بود. این یک تمرین عادی نبود، ما در مورد زندگی و تاریخ آن‌ها صحبت کردیم و واقعاً آنها را برای خودمان مثل مردمی عادی تشریح کردیم. من همچنین به آنها اجازه دادم بجنگند. من به آنها اجازه دادم با یکدیگر بجنگند. زمانی که شما با مشت به صورت کسی بزنید متوجه می‌شوید که او واقعاً چه شخصیتی دارد. این کار شما را از بخش بزرگی از مسائل بازیگری خلاص می‌کند.

فیلم Suicide Squad در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده