// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

آنتون یلچین، بازیگر مجموعه پیشتازان فضا، در سن ۲۷ سالگی درگذشت

به تازگی با خبر شدیم یکی از بازیگران مجموعه‌ی نامدار پیشتازان فضا (Star Trek)، به نام آنتون یلچین در سن ۲۷ سالگی درگذشته و تمامی طرفداران این مجموعه‌ را بسیار غمگین کرده است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

آنتون یلچین، بازیگر نقش چخوف در مجموعه‌ی پیشتازان فضا (Star Trek)، در سن ۲۷ سالگی درگذشت. طبق گزارش وب‌سایت CNET و با تایید ناشر آثار این بازیگر محبوب، وی در روز گذشته (۱۹ ژوئن) در اثر سانحه‌ی دلخراش تصادف اتومبیل در شهر لوس آنجلس درگذشت. پیام ناشر آثار وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

ما از غم درگذشت Anton Yelchin، که بسیاری او را در نقش چخوف در مجموعه‌ی Star Trek می‌شناسند، اندوهگین هستیم.

از جمله هنرنمایی‌های وی می‌توان به ایفای نقش چخوف در دو فیلم پیشتازان فضا (Star Trek) و پیشتازان فضا: به سوی تاریکی (Star Trek: Into Darkness) که هر دو را جی‌جی آبرامز کارگردانی کرده بود و همچنین جدیدترین فیلم این مجموعه یعنی پیشتازان فضا: فراتر (Star Trek: Beyond)، که در ماه ژولای خواهد آمد، اشاره کرد. همچنین به گزارش وب‌سایت TMZ و طبق گزارشات متعدد، وی در یک تصادف عجیب و شاید مشکوک که توسط خودروی خودش مورد اصابت قرار گرفته بود، جان سپرد. توضیحاتی از این وب‌سایت را در زیر مشاهده می‌کنید:

اولین بار دوستان آنتون یلچین که قرار بوده ساعت‌ها پیش از این اتفاق با وی ملاقاتی در رابطه با کارشان داشته باشند نگران وی شده‌اند. به همین دلیل آنان به سمت منزل وی در منطقه‌ی سن فرناندو عازم می‌شوند و حدود ساعت ۱ بعد از نیمه شب در کمال تعجب جسد بی‌جان وی را در حالی که بین اتومبیلش و صندوق پست نصب شده در جلوی درب امنیتی منزل قرار گرفته بود، پیدا می‌کنند. نیروهای امنیتی و مربوطه در گزارشی به این وب‌سایت گفته‌اند که در آن لحظه خودروی وی روشن بوده و در حالتی طبیعی قرار داشته است. همچنین مسیر ماشین‌روی جلوی منزل وی دارای شب تندی بوده است. اما کماکان خارج بودن وی از خودرو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده