نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

جکی چان: موفقیت فیلم Warcraft در چین، باعث وحشت آمریکایی‌ها می‌شود

فیلم سینمایی موردانتظار «وارکرفت» (Warcraft) اخیرا منتشر شد و بر خلاف انتظارها، نتوانست آن طور که باید، موفق ظاهر شود. به تازگی جکی چان، بازیگر مشهور سینما، درمورد این فیلم اظهارنظر جالبی کرده است. با زومجی همراه باشید.

فیلم سینمایی وارکرفت با اکران در کشور چین، سر و صدای زیادی به پا کرد و توانست رکوردهای متعددی را جا‌به‌جا کند. به تازگی جکی چان، ستاره‌ی فیلم‌های اکشن، اظهار نظر جالبی درمورد موفقیت این فیلم کرده است. در جریان برگزاری فستیوال فیلم شانگهای، وب‌سایت هالیوود ریپورتر توانست مصاحبه‌ای با جکی چان انجام دهد. جکی چان در این مصاحبه گفت که:

[تا قبل از این] برای چندین دهه غربی‌ها به کشور چین به‌عنوان کشوری نگاه می‌کردند که دارای بازاری بدون سود است؛ اما این موضوع حال دیگر متحول شده است.

فیلم سینمایی وارکرفت موفق شد [در چین] طی دو روز تا ۹۱ میلیون دلار فروش داشته باشد. این موضوع، باعث رعب و وحشت آمریکایی‌ها شده است٬. اگر ما بتوانیم فیلمی را بسازیم که تا ۱/۵ میلیارد دلار فروش داشته باشد، مردمی که در سراسر جهان این فیلم چینی را دیده‌اند، به جای یاد گرفتن زبان انگلیسی به زبان چینی روی خواهند آورد.

چان در ادامه صحبت‌های خود به جمعیتی که عمدتا چینی بودند گفت:

این شما هستید نه ما؛ [این شماها هستید که] چین را قدرتمند می‌سازید. به همین منظور از شما تشکر می‌کنم. ما امیدوار هستیم صنعت سینمای چین، قوی‌تر از همیشه شود.

نظر شما درمورد نقل قول جالب جکی چان چیست؟ آیا با او موافق هستید؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران زومجی در میان‌ بگذارید.

منبع: Kotaku


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده