نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

کارگردان فیلم Beverly Hills Cop 4 مشخص شد

فیلم‌های «پلیس بورلی هیلز» (Beverly Hills Cop) یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سینمایی در دهه هشتاد میلادی است که باعث شد ادی مورفی به یک ستاره هالیوودی تبدیل شود. به تازگی اخبار جدیدی درباره ساخت قسمت چهارم این مجموعه منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

فیلم سینمایی «پلیس بورلی هیلز» (Beverly Hills Cop) در سال ۱۹۸۴ اکران شد و دو دنباله در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۴ برای آن منتشر شد. صحبت‌های زیادی درباره ساخت قسمت چهارم طی دو دهه اخیر به میان آمده و حالا به نظر می‌رسد کارگردان این فیلم نیز انتخاب شده است.

به گفته ددلاین، مورفی و جری براکهایمر دو کارگردانی بلژیکی به نام‌های عادل ال اربی و بلال فلاح را برای کارگردانی فیلم انتخاب کرده‌اند. این دو کارگردان با فیلم سینمایی «سیاه» (Black) توانستند دل منتقدین را بدست آورند و جوایز مختلفی بگیرند. گفته شده مورفی و براکهایمر تحت تاثیر «سیاه» قرار گرفته‌اند و از ال اربی و فلاح خواستند بر روی «پلیس بورلی هیلز ۴» (Beverly Hills Cop ۴) کار کنند.

گفته شده سازندگان تصمیم دارند ساخت فیلم را در پاییز و یا اوایل سال ۲۰۱۷ شروع کنند.

«پلیس بورلی هیلز ۴» در ابتدا در اوایل دهه نود میلادی معرفی شد و حدود ده سال بعد برت رتنر برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد. جدیدترین تلاش برای زنده نگه داشتن این مجموعه در تلویزیون اتفاق افتاد. یک پایلوت در سال ۲۰۱۳ و در شبکه سی بی اس ساخته شد که بر روی فرزند شخصیت مورفی تمرکز داشت اما شبکه هیچ وقت با ساخت سریال موافقت نکرد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده