نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۱

مکنزی دیویس به جمع بازیگران Blade Runner 2 اضافه شد

به تازگی اخباری منتشر شده‌اند که خبر از اضافه شدن مکنزی دیویس به جمع بازیگران دنباله فیلم سینمایی «بلید رانر» (Blade Runner) می‌دهند. با زومجی در ادامه این خبر همراه باشید.

تا یک ماه دیگر دنیس ویلنو، کارگردان فیلم‌های «زندانیان» (Prisoners) و «سیکاریو» (Sicario)، قرار است فیلمبرداری «بلید رانر 2» (Blade Runner 2) را شروع کند. حال که ریدلی اسکات، کارگردان قسمت اول، به عنوان تهیه‌کننده و هریسون فورد در نقش «ریچارد دکرد» بازخواهند گشت، هواداران بیش از پیش برای دیدن این فیلم شور و اشتیاق دارند.

این فیلم تیم بازیگری قدرتمندی دارد. رایان گاسلینگ و سیلویا هوکس در نقش‌های اصلی فیلم حضور پیدا خواهند کرد و رابین رایت و دیوید باتیستا در نقش‌های مکمل مهم ظاهر خواهند شد. حال خبر رسیده است که مکنزی دیویس که بیشتر به خاطر بازی در فیلم «مریخی» (The Martian) شناخته می‌شود هم به بازیگران فیلم اضافه شده است. این بازیگر ۲۹ ساله از وقتی که در فیلم «له شده» (Smashed) به کارگردانی جیمز پانسولت حضور پیدا کرده، رزومه خوبی برای خود ساخته است. با وجود اینکه «بلید رانر 2» هنرپیشه‌های بزرگی دارد، بازیگران با استعداد و جوان زیادی نیز در آن حضور دارند.

با علاقه فراوان دنیس ویلنو به فیلم اصلی و مهارت‌هایش در کارگردانی، او می‌تواند یک کارگردان فوق‌العاده برای این فیلم باشد. فیلمنامه «بلید رانر 2» توسط همپتون فنچر و مایکل گرین و براساس ایده‌های ریدلی اسکات نوشته خواهد شد. مسلما اگر فیلمنامه و داستان فیلم خوب نباشد، با استعدادترین کارگردان، خلاق‌ترین فیلمبردار و بهترین بازیگران دنیا نیز نمی‌توانند فیلم خوبی را به مخاطبان تحویل بدهند.

«بلید رانر 2» در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. چندی پیش در زومجی دلیل حضور رایان گاسلینگ در این فیلم را اعلام کردیم.

منبع: Screenrant


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده