نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۹

همکاری دواین جانسون و شین بلک برای ساخت فیلم Doc Savage

به تازگی اخباری مبنی بر همکاری دواین جانسون با شین بلک، کارگردان فیلم سینمایی «مرد آهنی ۳» (Iron Man ۳)، برای ساخت یک فیلم ابرقهرمانی جدید با نام Doc Savage منتشر شده است. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

دواین جانسون قرار است نقش دکتر سویج، یکی از اولین ابرقهرمانان را در فیلم سینمایی این شخصیت ایفا کند. گفته می‌شود برای خلق شخصیت سوپرمن نیز از دکتر سویج الهام گرفته شده است. اقتباس سینمایی دکتر سویج در سال ۲۰۱۳ اعلام شد اما به نظر می‌رسد تا الان روند ساختش پیگیری نشده بود. شین بلک، کارگردان فیلم‌های اکشن و فیلم سینمایی «مرد آهنی ۳» قرار است این فیلم را کارگردانی کند.

هنوز جزئیات زیادی درباره فیلم منتشر نشده است اما جانسون می‌گوید قرار است فیلم جالب و عجیبی را ببینیم. او این خبر را در اینستاگرام اعلام کرد.

دکتر سویج یک ابرقهرمان کلاسیک است که در دهه ۱۹۳۰ خلق شد. این شخصیت هیچ قدرت مشخصی ندارد اما به جای آن دانشمندان به او قدرت‌های ذهنی و فیزیکی می‌دهند. جانسون در این رابطه می‌گوید:

حواس تقویت شده‌اش فراتر از حد تصور است، او می‌تواند بوی عطر یک زن را از یک کیلومتر دورتر متوجه شود.

اینطور که به نظر می‌رسد این شخصیت قرار است شخصیت عجیب و غریبی باشد. جانسون و بلک می‌خواهند این شخصیت را به این شکل نشان دهند. اینطور که جانسون در اینستاگرام نوشته است، خیلی از المان‌های دکتر سویج به عنوان شخصیتی مشابه سوپرمن شناخته می‌شود. اسم کوچکش کلارک است و به عنوان «مرد برنزی» شناخته شده است و ویژگی‌های دیگری را نیز با سوپرمن به اشتراک می‌گذارد.

هنوز مشخص نیست تاریخ انتشار این فیلم چه موقع است. جانسون گفته هنوز در حال کار بر روی داستان فیلم هستند و هنوز تا شروع روند ساخت فیلم زمان باقی مانده است.

منبع: theverge


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده