نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

صحبت های استیون امل درباره فیلم احتمالی Green Arrow

به تازگی استیون امل، بازیگر نقش «الیور کوئین» در سریال «پیکان» (Arrow)، صحبت‌هایی در رابطه با فیلم احتمالی درباره شخصیت گرین ارو انجام داده است. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

پس از عدم موفقیت فیلم سینمایی «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman V Superman: Dawn of Justice) در باکس آفیس، تغییراتی در دنیای گسترش یافته دی‌سی صورت خواهد گرفت. یکی از این تغییرات در رابطه با مغز متفکر دنیای سینمایی دی‌سی است که چارلز روون بر کنار شده است و حالا جف جانز هدایت دنیای سینمایی دی‌سی را بر عهده خواهد گرفت.

علاوه بر فعالیت‌های وی در کمیک‌های دی‌سی، جانز به سازندگان دنیای تلویزیونی دی‌سی نیز برای ساخت سریال‌هایی نظیر «پیکان» و «فلش» (The Flash) کمک کرده است. در حالی که «پیکان» بخش تیره و تار دنیای تلویزیونی دی‌سی را به دست دارد، سریال فلش فضای بسیار روشن‌تر و خوش بینانه‌تری دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، آیا می‌توان امید داشت که دنیای سینما و تلویزیون دی‌سی با یکدیگر تداخل پیدا کنند؟

با توجه به مصاحبه‌ای که اخیراً استیون امل با لری کینگ داشته، او گفته است کمپانی برادران وارنر برنامه‌ای برای آوردن شخصیت گرین ارو به سینما ندارد. کینگ درباره احتمال ساخت یک فیلم گرین ارو پرسید و امل گفت تداخل بین فیلم و سریال بهتر است، اما بعید است فعلاً همچین اتفاقی بیافتد. امل در این رابطه گفت:

در حال حاضر تبدیل کردن محصولات تلویزیونی به فیلم کار آسان‌تری است، اما من نمی‌دانم، باید دید چه می‌شود...

کینگ همچنین در رابطه با انتخاب شدن ازرا میلر به جای گرنت گاستین در نقش فلش سوال کرد و امل در جواب گفت «دنیای سینما و تلویزیون از یکدیگر جدا هستند» و این یعنی ممکن است در صورت ساخته شدن فیلم گرین ارو، او برای بازی در این فیلم انتخاب نشود. وقتی که کینگ از امل پرسید که آیا از این موضوع ناراحت است یا خیر، وی سعی کرد از جواب دادن طفره برود و گفت به به نظر می‌رسد برادران وارنر اشتیاقی برای آوردن گرین ارو به سینما ندارند. امل گفت:

من با بالادست‌های دی‌سی صحبت کردم و آن‌ها گفتند برنامه‌ای برای آوردن شخصیت گرین ارو به دنیای سینمایی ندارند. اما شرایط ممکن است تغییر کنند.

گرین ارو یکی از شخصیت‌های مهم دنیای دی‌سی است و حالا که برادران وارنر قصد گسترش دنیای سینمایی خود را دارد، اضافه کردن این شخصیت به دنیای سینمایی منطقی به نظر می‌رسد. حال که دنیای سینما و تلویزیون از یکدیگر جدا شده‌اند، حتی اگر در انتها شاهد حضور گرین ارو در سینما باشیم، بعید است امل را در این نقش ببینیم. با این وجود، حال که برداران وارنر تصمیم دارد پس از «بتمن علیه سوپرمن» شرایط را تغییر دهد، هر چیزی ممکن است. هواداران سریال ارو خیلی به این سریال علاقه دارند و این را می‌شود از واکنش آن‌ها نسبت به قسمت پایانی فصل چهارم فهمید. اگر برداران وارنر فکر کند با آوردن امل به دنیای سینمایی، عشق هواداران را بدست می‌آورند، شاید این کار را انجام دهند.

فصل پنجم سریال Arrow از پاییز امسال هر چهارشنبه پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده