نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

تریلر رونمایی کمیاب از Star Wars را پس از ۳۴ سال تماشا کنید

آکادمی اسکار پس از گذشت ۳۴ سال، تریلر فیلم Star Wars: Revenge of the Jedi را که بعدها به Star Wars: Return of the Jedi تغییر نام داد را در دسترس عموم قرار داده است. برای مشاهده‌ی این تریلر و آگاهی از جزئیات مربوط به آن با زومجی همراه باشید.

آکادمی اسکار فیلم کوتاهی از فیلم «جنگ ستارگان: انتقام جدای» را قبل از اینکه جورج لوکاس نامش را به «بازشگت جدای» تغییر دهد منتشر کرد. این تریلر تا کنون فقط توسط افرادی مشاهده شده بود که در سال ۱۹۸۲ نمایش مجدد A New Hope و  Empire Strikes Back را در انگلستان پشت سر هم تماشا کرده بودند.

این تریلر هیچ صحنه‌ای از فیلم بازشگت جدای ندارد و در عوض از یکسری عکس استفاده کرده است. البته تماشای این تریلر به منظور مشاهده‌ی چگونگی ساخته شدن تیزر تریلرها در دهه‌ی ۱۹۸۰ جذاب است. شما می‌توانید در ادامه این تریلر را تماشا کنید:

|

آکادمی اسکار در مطلبی اعلام کرده این تریلر به تازگی به مالکیت آنها در آمده است، هرچند دقیقاً مشخص نشده که آنها چگونه آن را تصاحب کرده‌اند یا اینکه چه کسی تریلر را به آنها داده است. این تریلر کوتاه حاوی اسم اصلی و تاریخ عرضه است که در نهایت مشخص شد اشتباه است. در تریلر آمده که فیلم در کریسمس ۱۹۸۳ اکران می‌شود در حالی که فیلم Return of the Jedi در نیمه‌ی اول سال ۱۹۸۳ عرضه شد.

بر اساس گفته‌های آکادمی، صحبت‌هایی داخلی در مورد عرضه‌ی فیلم در انگلستان در تاریخی نزدیکتر به کریسمس وجود داشته است. این کار به آنها اجازه می‌داد تا ,وسایل و لباس‌های مربوط به فیلم Return of the Jedi را در حین اکران فیلم در فروشگاه‌های بزرگ انگلستان به نمایش بگذارند. هرچند، در نهایت تصمیم گرفته شد که فیلم در انگلستان در تاریخ ۲ ژوئن اکران شود (یک هفته بعد از اکران فیلم در آمریکا در تاریخ ۲۵ می) .

star-wars-2016_celebration_key_art

داستانی که روی وب سایت آکادمی اسکار آمده است بسیار کاملتر است و یکسری طرح‌های هنری تبلیغاتی برای هر دو فیلم «امپراتوری ضربه می‌زند» و «انتقام جدای» را در بر دارد.

پوستر هنری مربوط به بزرگداشت جنگ ستارگان نیز به تازگی در اروپا رونمایی شده است که در بالا مشاهده می‌کنید. این طرح شخصیت‌های هر دو فیلم The Force Awakens  و فیلم امسال Rogue One را در بر دارد و اولین نمایش واضح از ظاهر جدید «شورتروپرها» را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید اولین تریلر فیلم Rogue One را در زومجی تماشا کنید.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده