نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹

صحبت‌های تهیه کننده Fast & Furious 8 درباره احتمال ساخت فیلم فرعی شخصیت هابز

تهیه کننده فیلم سینمایی «سریع و خشن ۸» (Fast & Furious 8) اخیراً صحبت‌هایی در رابطه با احتمال ساخت یک فیلم فرعی با حضور دواین جانسون در نقش شخصیت «هابز» صحبت‌هایی کرد. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

دواین جانسون طی سال‌های اخیر خود را به یکی از نام دارترین بازیگران در ژانر اکشن تبدیل کرده است. وی کار خود را با مسابقات کشتی کج شروع کرد و چند سال بعد از آن راه خود را با فیلم سینمایی «بازگشت مومیایی» (The Mummy Returns) محصول سال ۲۰۰۱ به دنیای سینما پیدا کرد. وی همچنین یک سال بعد در فیلم ضعیف «عقرب شاه» (The Scorpion King) ایفای نقش کرد. اما چند سال پس از آن، جانسون با ایفای نقش در فیلم‌های «به جنگل خوش آمدید» (The Rundown) و «پیاده روی طولانی» (Walking Tall) نامی برای خود دست و پا کرد. وی پس از این فیلم‌ها، در «باهوش باش» (Get Smart) و «اون یکی‌ها» (The Other Guys) حضور موفقی داشت و اکشن را در کنار کمدی به نمایش گذاشت. اما محبوبیت جانسون در سال ۲۰۱۱ و حضور در «پنج سریع» (Fast Five) به اوج خود رسید. از وقتی که جانسون نقش «هابز» را بازی کرد، در دو فیلم دیگر از مجموعه سریع و خشن، سریال «فوتبالیست‌ها» (Ballers) در شبکه اچ بی او، و چند پروژه دیگر حضور پیدا کرد. حال در سال ۲۰۱۶، او یکی از بزرگترین ستاره‌های ژانر اکشن است.

با وجود حضور برجسته دواین جانسون در فیلم سریع و خشن ۸، ممکن است باز هم او را بیشتر ببینیم. وی اخیرا در کنار کوین هارت در فیلم «هوش مرکزی» (Central Intelligence) ایفای نقش کرده است، اما این موضوع جلوی هیرام گارسیا، تهیه کننده «سریع و خشن ۸» را در مورد صحبت‌ کردن درباره فیلم جداگانه هابز نگرفته است.

در واقع، شخصیت هابز را گارسیا، مورگان و خود جانسون خلق کرده‌اند، در نتیجه تلاش آن‌ها برای ساخت فیلم جدید براساس این شخصیت منطقی به نظر می‌رسد. جانسون هم اخیرا درباره فیلم جداگانه صحبت‌هایی انجام داده است. گارسیا پس از او گفت:

هابز یکی از اولین شخصیت‌هایی بود که پس از آمدن دواین جانسون خلق شد. پس از اینکه به او گفتم به دنبال چه شخصیتی هستم، من و دواین جانسون توانستیم در کنار یکدیگر بنشینیم و شخصیت هابز را خلق کنیم. پس از آن نیز شروع به نوشتن دیالوگ‌های مختلف برای او کردیم.

مشخص است که همه سازندگان شخصیت هابز، ارزش‌ها و پتانسیل‌های او را درک می‌کنند و این خیال ما را درباره اینکه برای ساخت فیلم این شخصیت وقت کافی گذاشته می‌شود، راحت می‌کند. برای خیلی از هواداران، هابز شخصیت مورد علاقه‌ای است. شخصیتی که با قد و قامت تهدید برانگیزش جلوی جیسون استاتهام ایستادگی می‌کند و بهترین دیالوگ‌های سریع و خشن را می‌گوید.

به نظر می‌رسد گارسیا به فیلم جداگانه هابز امید دارد و این یعنی اگر سود دهی مجموعه سریع و خشن کمتر شود، احتمال ساخت این فیلم بالا می‌رود. وی در این رابطه گفته است:

فکر می‌کنم همیشه در این رابطه با یکدیگر صحبت کرده‌ایم. زمان بندی‌اش سخت است اما همیشه صحبت‌هایی درباره فیلم جداگانه و کاری که می‌توانیم درباره‌اش انجام دهیم، انجام داده‌ایم. من و دواین یک روز درباره نظراتمان درباره این فیلم صحبت کردیم. ما معتقدیم که می‌توانیم همان میزان از سرگرمی که هوادران انتظار دارند را به آن‌ها ارائه دهیم. هابز یک شخصیت دوست داشتنی است و هواداران دوست دارند باز هم از ماجراجویی‌های او ببینند. هابز تاریخچه فراوانی پشت سر خود دارد. مقداری از آن را در این فیلم خواهید دید اما بقیه آن را برای یک فیلم جداگانه کنار گذاشته‌ایم.

هواداران فیلم‌های اکشن قطعا از دیدن فیلم جداگانه‌ای درباره هابز خوشحال خواهند شد، اما این چیزی است که جانسون هم انجام خواهد داد. تمام کسانی که او را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، اطلاع دارند که او خود را وقف کارش می‌کند. به غیر از اینکه او یکی از مشهورترین بازیگران در سراسر دنیا است، جانسون از تمامی فرصت‌هایی که به دست می‌آورد به خوبی استفاده می‌کند.

«هشت سریع» در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۱۷ (۲۵ فروردین ۱۳۹۶) اکران خواهد شد و پس از آن «سریع و خشن ۹» (Fast and Furious ۹) در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) و «سریع و خشن ۱۰» (Fast and Furious ۱۰) در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران خواهند شد.

منبع: Screenrant


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده