نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱

کری-ان ماس، بازیگر فیلم Matrix، در سریال Iron Fist ایفای نقش خواهد کرد

کری-ان ماس برای اولین بار در سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) در نقش جری هوگارت پا به دنیای سینمایی مارول گذاشت. حال خبرها حاکی از این است که این بازیگر فیلم سینمایی ماتریکس (The Matrix) قرار است در سریال مشت آهنین (Iron Fist) نیز حضور پیدا کند. با زومجی همراه باشید.

حالا که دنیای سینمایی و تلویزیونی مارول روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن و در هم تنیده‌تر شدن است، دیدن حضور یک بازیگر در سریال‌های مختلف مارول تعجبی نخواهد داشت. این اتفاق در حال حاضر درباره سریال Iron Fist، جدیدترین سریال مارول درباره قهرمانان سطح خیابانی، رخ داده است.

مشت آهنین داستان دنی رند را روایت خواهد کرد و قرار است پس از آن شاهد سریال مدافعین (The Defenders) باشیم. دنی رند یک جوان اهل نیویورک است که پس از سال‌ها آموزش مهارت‌های کونگ فو و بدست آوردن قدرت‌های باستانی به شهر خود بازمیگردد و تبدیل به یک ابرقهرمان می‌شود. فین جونز، بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، در حالی برای نقش دنی رند انتخاب شد که هواداران خواستار انتخاب یک بازیگر آسیایی برای این نقش بودند. جسیکا هنویک، یکی دیگر از بازیگران سریال بازی تاج و تخت، و جسیکا استروپ، بازیگر سریال پیروی (The Following)، نیز به جمع بازیگران اصلی سریال پیوسته‌اند.

جدیدترین بازیگر این سریال کری-ان ماس، ستاره مجموعه ماتریکس، است که در گذشته با حضور در ۱۰ قسمت از ۱۳ قسمت سریال جسیکا جونز در نقش جری هوگارت خود را به دنیای سینمایی مارول معرفی کرد. وی همچنین حضور کوتاهی در فصل دوم سریال بی باک (Daredevil) داشت و قرار است در سریال مشت آهنین نیز حضور پیدا کند.

همانطور که هواداران کمیک بوکی اطلاع دارند، هوگارت که در کمیک‌ها یک مرد بود، ارتباطات زیادی با رند دارد. در نتیجه اضافه شدنش به سریال مشت آهنین کاملا طبیعی است. با در نظر گرفتن اینکه نیویورک در حال حاضر پر از جرم و جنایت شده است، استفاده از یک وکیل گران قیمت توسط دنی رند کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

در حالی که بعضی‌ها در رابطه با موفقیت یا عدم موفقیت سریال شک دارند، اضافه کردن یک بازیگر با استعداد مثل کری-ان ماس به بازیگران مجموعه، شرایط را برای سریال بهتر می‌کند.

فصل اول و دوم بی باک و فصل اول جسیکا جونز در حال حاضر در نت فلیکس در دسترس هستند. فصل اول لوک کیج (Luke Cage) نیز در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (۹ مهر ۱۳۹۵) در دسترس خواهد بود. تاریخ عرضه فصل دوم جسیکا جونز، مشت آهنین و مدافعیت در نت فلیکس نیز هنوز مشخص نیست.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این سریال، چندی پیش شایعه‌ای منتشر کردیم مبنی بر اینکه دکتر استرنج ابتدا در سریال مشت آهنین حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده