نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۸

فیلمبرداری قسمت سوم فیلم شرلوک هلمز احتمالا پاییز امسال شروع می شود

رابرت داونی جونیور خود را با نقش تونی استارک و مرد آهنی به دنیا معرفی کرد، اما هیچکس فراموش نکرده که وی نقش اول مجموعه فیلم‌های شرلوک هلمز نیز بوده است. حال خبر رسیده فیلمبرداری قسمت سوم مجموعه پاییز امسال شروع خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

رابرت داونی جونیور در سال ۲۰۰۹ در فیلم شرلوک هلمز (Sherlock Holmes) و در سال ۲۰۱۱ در دنباله آن به نام شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها (Sherlock Holmes: A Game of Shadows) بازی کرد. هر دو فیلم بیش از نیم میلیون دلار فروش داشتند.

قبل از اکران بازی سایه‌ها، کمپانی براداران وارنر مراحل ساخت شرلوک هلمز ۳ (Sherlock Holmes ۳) را شروع کرد. با این حال، روند ساخت فیلم به خاطر تعهدات رابرت داونی جونیور به دنیای سینمایی مارول عقب افتاد. در ماه آوریل، رابرت داونی جونیور در یکی از مصاحبه‌هایش به مناسبت کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) اعلام کرد که گای ریچی کارگران فیلم و جود لا به دنبال فراهم سازی شرایط ساخت فیلم هستد. این کار مشکل خواهد بود چرا که رابرت داونی جونیور به زودی قرار است مشغول ایفای نقش در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) شود.

با این حال به نظر می‌رسد بالاخره شرایط ساخت قسمت سوم شرلوک هلمز فراهم شده است. جوئل سیلور، تهیه کننده شرلوک هلمز 3، در مصاحبه‌ای با کولایدر گفت با وجود برنامه کاری فشرده رابرات، احتمال دارد فیلمبرداری تا پایان سال شروع شود. خوشبختانه رابرت تا سال ۲۰۱۷ قرار نیست دوباره در فیلم‌های مارول ایفای نقش کند.

سیلور گفت:

به نظر می‌رسد پاییز امسال اتفاق خواهد افتاد، فیلمنامه‌ی ما آماده است. جود در دسترس است، داونی در دسترس است و ما امیدواریم بتوانیم کار را انجام دهیم. اگر همه چیز درست پیش برود عالی خواهد بود. اگر اینطور نباشد، موقعی دیگر این کار را انجام می‌دهیم. اما به نظر می‌رسد الان می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

sherlock holmes

گرچه مجموعه سینمایی شرلوک هلمز به خاطر تداخل با برنامه ریزی‌ها با تاخیر مواجه شده است (به غیر از رابرت داونی، گای ریچی نیز در حال گذراندن مراحل پس از تولید فیلم شاه آرتور (King Arthur) است که لا نیز درون آن بازی می‌کند)، اما سیلور احتمال دارد این آخرین بار نباشد که رابرت داونی جونیور و جود لا را در نقش‌های شرلوک هلمز و جان واتسون می‌بینیم. سیلور در ادامه گفت:

امیدوارم [این آخرین فیلم نباشد]. فکر نکنم آخرین فیلم باشد، چند فیلم از روی جیمز باند ساخته شده‌اند؟ تا وقتی که یک شخصیت وجود داشته باشد، می‌توانیم از روی آن فیلم بسازیم. این پایان داستان نخواهد بود. تا وقتی که مردم به دنبال شرلوک هلمز باشد، ما هم می‌توانیم از روی آن فیلم بسازیم.

با توجه به محبوبیت زیاد رابرت داونی جونیور، احتمالش زیاد است که مردم باز هم برای دیدن قهرمانان محبوب خود در قرن نوزدهم به سینماها بروند و تا وقتی که ساخت شرلوک هلمز ۳ انقدر سخت است، می‌توان گفت موفقیت مجموعه تضمین شده است. احتمالا فیلمبرداری در پاییز امسال شروع خواهد شد و انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ اکران شود.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده