نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

تام هیدلستون باعث خاتمه شرط بندی بر سر بازیگر جیمز باند شد

یک دلال شرط‌بندی پس از افزایش غیرمنتظره شانس تام هیدلستون برای بازی در نقش جیمز باند، از این موضوع ترسیده و شرط‌بندی را متوقف کرده است. با زومجی همراه باشید.

پس از ملاقات هفته گذشته تام هیدلستون، بازیگر ۳۵ ساله سریال مدیر شب (The Night Manager)، با سم مندز، کارگردان فیلم‌های جیمز باند، و باربارا براکلی تهیه‌کننده، شانس وی برای جایگزینی دنیل کریگ در این نقش دو به یک شد. مدتی بعد شانس او یک به دو شد و دلال‌ها تصمیم گرفتند شرط‌بندی را متوقف کنند. نیکولا مک گیدی، مسئول بنگاه شرط‌بندی، در این رابطه گفت:

تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها! پس از شرط‌بندی بر روی تام هیدلستون در ۲۴ ساعت گذشت، چاره‌ای نداشتیم جز اینکه این شرط‌بندی را متوقف کنیم. در گذشته نیز شرط‌بندی بر روی آدریس البا و دیمین لویس قوت گرفته بود اما هیچ کدام از آن‌ها حتی به نزدیکی هیدلستون نرسیدند.

البا، بازیگر سریال لوثر، و لویس، بازیگر سریال میهن، از گزینه‌های اصلی این نقش بوده‌اند اما شانس آن‌ها در حال حاضر چندان زیاد نیست. قبل از قطع شدن شرط‌بندی، شانس البا نه به یک و لویس چهارده به یک بود. شانس ایدن ترنر سه به یک و شانس تام هاردی، بازیگر فیلم سینمایی مد مکس: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) چهار به یک بود.

تهیه کنندگان سری فیلم‌های جیمز باند در رابطه با حضور یا عدم حضور دنیل کریگ در فیلم‌های بعدی صحبتی نکرده‌اند و کریگ نیز در سال گذشته شایعات خروج از مجموعه را تکذیب کرد.

هیدلستون که اخیرا نقش جاسوسی به نام جاناتان پاین را در سریال مدیر شب بازی کرده، در برنامه گراهام نورتون گفته:

تا جایی که من می‌دانم این نقش در دسترس نیست. کسی در این رابطه با من صحبت نکرده است. فکر کنم شایعات به این دلیل به وجود آمده‌اند که من در سریال مدیر شب نقش یک جاسوس را بازی کرده‌ام.

در گذشته هم آدریس البا درباره حدس و گمان‌ها اظهار آزردگی کرده بود. وی در این رابطه به دیلی تلگراف گفت:

من احتمالا معروف‌ترین بازیگر نقش جیمز باند هستم که هیچ‌وقت این نقش را بازی نکرده است. دیگر کافی است. دیگر نمی‌توانم در این رابطه صحبت کنم.

منبع: The Guardian


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده