نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷

تهیه کنندگان فیلم Assassin's Creed برای دو فیلم بعدی نیز برنامه دارند

تهیه کننده‌ی فیلم Assassin's Creed می‌گوید که هیچ کس در تیم آنها انتظار ندارد که این یک تک فیلم باشد و آنها از همین الان برای ساخت دو قسمت بعدی این فیلم نیز برنامه‌ دارند. با زومجی همراه باشید.

فیلم ساخته شده بر اساس بازی Assassin's Creed که ماه دسامبر ۲۰۱۶ اکران خواهد شد ممکن است اولین فیلم از یک سه گانه باشد. وب سایت آی‌جی‌ان گزارش داده است که مایکل فاسبندر، ستاره‌ی این فیلم که کار تهیه کنندگی را نیز بر عهده دارد، اعلام کرده که کار آنها برای ساخت دنباله‌ی فیلم نیز آغاز شده است. بعلاوه، او گفته است که تیم آنها در خصوص اینکه ممکن است با فیلم سوم چه کاری انجام دهند نیز ایده‌هایی در سر دارند.

در ماه مارس امسال، گزارش شد که نه تنها ممکن است فاسبندر برای ایفای نقش و تهیه‌کنندگی فیلم Assassin's Creed 2 بازگردد بلکه تعداد دیگری از شرکای کلیدی تولیدکننده نیز برای ساخت این فیلم باز خواهند گشت. اما همچنان باید منتظر ماند و دید که در صورت ساخته شدن دنباله‌ی فیلم آیا جاستین کرزل، کارگردان فیلم نیز برای ساخت آن باز خواهد گشت یا خیر.

assassin-creed-movie-poster

اینکه کمپانی فاکس قرن بیستم برای ساخت دو دنباله‌‎ی این فیلم اقدام کند یا خیر را احتمالاً بعد از دیدن عملکرد باکس آفیس Assassin's Creed در ماه دسامبر خواهیم فهمید. این فیلم در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) و تنها یک هفته بعد از اولین فیلم جانبی سری جنگ ستارگان یعنی Rogue One: A Star Wars Story اکران خواهد شد.

همچنین پتریک کراولی در یک مصاحبه توضیح داده است که چرا Assassin's Creed بر خلاف سایر فیلم‌ها از هیچ یک از کاراکترهای اثبات شده‌‌ی بازی‌های این سری استفاده نکرده‌ است. او گفت:

ما به طور اساسی تمام آن [کاراکترها] را خودمان ساخته‌ایم چرا که می‌خواستیم یک نمایشنامه‌ی بکر داشته باشیم. این یک فیلم بر اساس بازی است، اما این فیلمی از خود بازی نیست.

کارگردان فیلم جاستین کرزل نیز اضافه کرده است که داستان هر یک از کاراکترهای حاضر در بازی‌های مختلف سری Assassin's Creed همین الان هم روایت شده است. او خواستار این بوده است که کاری جدید انجام دهد. او گفت:

این [فیلم] در مورد تلاش برای وارد کردن یک کاراکتر جدید [به دنیای Assassin's Creed] بود که در واقع می‌توانست به نوعی با بازی‌های آینده در ارتباط باشد. اساساً این فیلم در مورد پیدا کردن کاراکتری تازه بود و سر منشأ یک داستان نیز هست. این [داستان] درباره‌ی مردی است که هنوز متوجه نشده در دنیای امروز یک تروریست است و متوجه این موضوع می‌شود و [بعداً] مهارت‌ها و هویتی فرقه‌ای که به آن تعلق دارد را می‌شناسد. این به چیزی تبدیل شد که ما واقعاً رویش متمرکز شدیم. به کاراکتری نیاز داشتیم که ما را قادر سازد چنین داستانی را روایت کنیم، به خصوص در دوران جدید.

Assassin's Creed داستان جدیدی را روایت می‌کند که البته از بازی الهام گرفته است. طرفداران این سری شاید با فهمیدن اینکه کرزل و کراولی زمان زیادی را برای یاد گرفتن همه چیز (از جمله جزئیات مرتبط با دسترسی به حافظه‌ی نیاکان) در خصوص «قوانین Assassin's Creed» با یوبی‌سافت گذرانده‌اند خوشحال شوند. بعلاوه، نماینده‌ی یوبی سافت نیز از محل فیلمبرداری بازدید کرده است تا عناصر نامربوط را از فیلم حذف کند.

assassin-creed-movie-4

این فیلم همچنین ارجاعاتی به بازی‌ها خواهد داشت، همچنانکه اسلحه‌ی گیوتینی از بازی Assassin's Creed: Unity و برخی ابزارهای دیگر از بازی‌های Assassin's Creed: Brotherhood ،Assassin's Creed III: Liberation و Assassin's Creed Chronicles: China نیز در پس‌زمینه‌ی برخی از صحنه‌ها قابل حضور داشتند.

هرچند، برخلاف بازی‌ها بیشتر صحنه‌های اکشن در فیلم Assassin's Creed در زمان حال رخ می‌دهند در حالی که صحنه‌های مربوط به قرن پانزدهم اسپانیا تنها ۳۵ درصد از فیلم را تشکیل می‌دهند. همچنان باید منتظر ماند و دید که دو دنباله‌ی بعدی این فیلم از کدامیک از مناطق تاریخی دیگر استفاده خواهند کرد و اینکه نسبت صحنه‌ها در زمان حال و گذشته یکسان باقی خواهند ماند یا خیر.

بازی‌ها و فیلم Assassin's Creed از تکنولوژی خیالی Animus استفاده می‌کنند که به یک فرد اجازه می‌دهد به حافظه‌ی نیاکان خودش دسترسی پیدا کرده و در زمان به عقب بازگردد. به همین سبب احتمالات بیشماری برای روند پیشروی هر دو سری فیلم و بازی وجود خواهد داشت.

فیلم Assassin's Creed همچنین شاهد هنرنمایی ستارگانی چون ماریون کوتیار (برنده‌ی جایزه‌ی اسکار)، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کِنِت ویلیامز خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقالات و اخبار دیگر زومجی در ارتباط با این فیلم را مطالعه کنید.

امسال بازی جدیدی در سری اصلی Assassin's Creed عرضه نخواهد شد که ممکن است به نفع فیلم در حال ساخت این سری باشد. ایو گیلموت، رئیس یوبی‌سافت، در اوایل امسال توضیح داده بود که عرضه نشدن یک بازی جدید، فضا و فرصت بیشتری را برای تبلیغ فیلم در اختیار تیم بازاریابی آن قرار خواهد داد.

منبع: Gamespot 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده