نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

فصل دوم سریال جسیکا جونز و مدافعان پشت سرهم فیلمبرداری می شوند

با وجود تایید ساخت فصل دوم سریال جسیکا جونز، هنوز زمان پخش آن اعلام نشده است. کریستن ریتر در مصاحبه‌ی اخیرش تایید کرده که فیلمبرداری فصل دوم سریال جسیکا جونز و «مدافعان» (The Defenders) پشت‌سرهم خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

مارول در حال حاظر به لطف دنیای سینما‌یی‌اش، در موقعیت منحصربه‌فرد و جالبی قرار دارد. این استودیو با فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) در حال فتح گیشه‌هاست و با موفقیتی  که به‌آرامی طی ۸ سال گذشته به دست آورده، دنیای سینمایی‌اش را گسترش داده و طرفداران را مجذوب خود کرده است. موفقیت‌های مارول در سینما باعث شده تا این استودیو شانس خود را در دنیای تلویزیون نیز امتحان کند.

همکاری مارول و Netflix منجر به ساخت سریال‌هایی شده که عمق بیشتری به دنیای سینمایی مارول می‌دهند و مخاطبان را با طیف گسترده‌تری از شخصیت‌هایی آشنا می‌کنند که این دنیا را تشکیل داده‌اند. سریال دردویل (Daredevil)، نتیجه‌ی اولین همکاری مارول و نتفلیکس با تحسین منتقدان و طرفداران رو‌به‌رو شد و راه را برای ورود مدافعان (The Defenders) باز کرد. این تیم مشابه انتقام‌جویان است و از قهرمان‌های کوچکتری در مقایسه با آن‌ها تشکیل شده است. این سریال در راستای سریال‌های جسیکا جونز، لوک کیج (Luke Cage) و مشت آهنی (Iron Fist) ساخته خواهد شد و دیدیم که فصل اول جسیکا جونز توانست یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نتفلیکس در سال ۲۰۱۵ لقب بگیرد.

کریستن ریتر (Krysten Ritter)، بازیگر نقش جسیکا جونز در مصاحبه‌ی اخیرش با وبسایت دیجیتال اسپای‌، اطلاعات جدیدی درباره‌ی زمان بازگشت جسیکا جونز به تلویزیون در قالب تیم مدافعان و همچنین فصل دوم این سریال ارائه کرد. ظاهراً فیلمبرداری فصل دوم  جسیکا جونز بعد از شروع ساخت سریال مدفعان (اواخر ۲۰۱۶) انجام خواهد شد.

[فیلمبرداری] آنها پشت سرهم خواهد بود. نمی‌دانم روند ساخت آن‌ها تداخلی با هم خواهند داشت یا خیر. روند کار قرار است کاملاً جدی طی شود.  من درحال حاضر تمریناتم را که بخش زیادی از آن تمرین با وزنه و بوکس است آغاز کردم.

به دلیل فیلمبرداری نزدیک فصل دوم جسیکا جونز و سریال مدافعان، ظاهراً سر ریتر بسیار شلوغ خواهد بود. متأسفانه این بدان معناست که به احتمال زیاد فصل دوم جسیکا جونز را در بهترین حالت، در سال ۲۰۱۷ خواهیم دید. اما ریتر به نوبه‌ی خود برای مسیری که داستان در پیش گرفته هیجان زده است.

من برای اتفاقاتی که برای جسیکا خواهد افتاد هیجان زده هستم و انتهای فصل یک هم سوال‌های بدون جواب زیادی باقی گذاشت. او هر روز برای پیدا کردن کیل‌گریو بیدار می‌شد، هدف او نجات مردم بود و نمی‌دانم الان در چه وضعیت روحی و ذهنی به سر می‌برد. این باعث باز شدن درهای بسیاری خواهد شد و مشخص نیست چه شخصیتی از آن‌ها بیرون خواهد آمد. همه‌ی ما در یک دنیا زندگی می‌کنیم بنابراین احتمالات بی‌پایان هستند.

درحالی که حالا تقریباً جواب سوالات مربوط به جسیکا جونز و مدافعان را می‌دانیم، مشخص نیست که ریتر در سریال دیگر نت‌فلیکس یعنی لوک کیج حضور دارد یا خیر. لوک در فصل اول سریال جسیکا معرفی شد و دیدیم که این دو شخصیت، رابطه‌ی پر فراز و نشیبی داشتند. البته در کمیک‌ها لوک و جسیکا زن و شوهر و صاحب یک فرزند هستند. هرچند که هنوز حضور ریتر در این سریال مشخص نیست اما او به طرز مشکوکی از جواب دادن طفره می‌رود.

مارول برنامه‌ی بزرگی برای سریال‌هایش دارد. ابتدا لوک کیج پخش می‌شود و سپس سراغ مشت آهنی می‌روند. من درباره‌ی زمان‌بندی و تاریخ پخش آن‌ها چیزی نمی‌دانم و حتی نمی‌توانم به شما بگویم در سریال لوک کیج حضور داشتم یا نه، اما برای مایک کولتر به خاطر اینکه سریال خودش را دارد هیجان‌زده هستم. مطمئنم که حال و هوای آن سریال کاملاً متفاوت خواهد بود.

مارول به رازدار بودن در مورد پروژه‌ی خود معروف است. طرفداران به یاد دارند با وجود اینکه این استودیو اعلام کرده بود مرد عنکبوتی در فیلم جنگ داخلی حضور دارد، اما آن‌ها تا ماه‌ها هیچ تصویری از او قبل از تریلر دوم فیلم منتشر نکردند. با توجه به این موضوع، باید توجه داشته باشیم که ریتر حضور خود در سریال لوک کیج را انکار نکرده است، بنابراین احتمالات همچنان به قوت خود باقی هستند.

فصل اول و دوم سریال دردویل به همراه فصل اول سریال جسیکا جونز درحال حاضر برروی نت‌فلیکس در دسترس هستند. سریال لوک کیج در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (۹ مهر ۱۳۹۵) منتشر می‌شود. تا به امروز تاریخ انتشاری برای فصل دوم جسیکا جونز، مدافعان، مشت آهنی  و سریال فرعی مجازاتگر (The Punisher)  اعلام نشده است.

منبع: Screen Rant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده