// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۷

شبکه ABC تولید سریال Agent Carter را متوقف کرد

بر اساس جدیدترین اخبار، شبکه ABC در اقدامی نه چندان عجیب و غیرمنتظره، تولید ادامه سریال Agent Carter را متوقف کرد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

روز گذشته، شبکه معروف ABC پرده از تصمیمات جدیدش در مورد چند سریال مهم خود برداشت. مهمترین تصمیم این شبکه در مورد سریال Agent Carter مارول بوده، که بر اساس جدیدترین اخبار نقل شده از وبسایت هالیوود ریپورتر، تولید فصل سوم این سریال لغو شده و دیگر روی آنتن نخواهد رفت. البته این تصمیم، برای بسیاری دور از ذهن هم نبود، چرا که فصل اول آن توانست نقدهای مثبت زیادی دریافت کند و مورد توجه قرار بگیرد اما در فصل دوم، شاهد افت بسیار محسوس آن بودیم به‌طوری‌که واقعا در مقایسه با دیگر سریال دنیای سینمایی مارول یعنی Agents of S.H.I.E.L.D تعداد بینندگان بسیار کمتری داشت و هر روز نقدها و نظرها در مورد آن بدتر و ناامیدکننده‌تر می‌شد و به واقع توقف تولید آن خیلی هم دور از ذهن نبود.

البته اتمام این سریال برای بازیگر اصلی نقش «مامور کارتر» به معنی بی‌کاری و استراحت نیست و هیلی اتول به زودی با سریالی جدید تحت عنوان Conviction و در نقش یک وکیل، به روی آنتن تلویزیون‌ها خواهد رفت. در راستای تصمیم جدید شبکه ABC، تولید دو سریال Nashville و The Family  هم به مانند مامور کارتر، برای فصل‌های بعدیشان لغو شد و دو سریال The Catch و The Real ONeals نیز دست‌خوش تغییراتی شده و دوباره‌سازی می‌شوند. اما در کمال تعجب، سریال American Crime که در فصل دوم با وجود نقدهای جالب و مثبتی که دریافت کرد، نتوانست نظر مخاطبین زیادی را برای شبکه بدست آورد و به‌ نوعی مورد توجه مردم قرار نگرفت، لغو نشده و شاهد فصل سوم با ایجاد تغییراتی در آن خواهیم بود.

نظر شما درباره تصمیمات جدید شبکه ABC در مورد این چند سریال چیست؟ آیا با تولید نشدن آن‌ها موافق هستید؟

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده