// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

فیلم Wolverine 3 درجه ی سنی بزرگسال را دریافت کرد

سومین نسخه از مجموعه‌ی مهیج Wolverine با نام احتمالی ولورین ۳ (Wolverine 3) که قرار است در تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال جاری (۳ ماه مارس ۲۰۱۷) اکران شود، درجه‌ی سنی بزرگسال (R) را دریافت کرد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

فیلم زیبای ولورین ۳ (Wolverine 3) با هنر نمایی همیشگی هیو جکمن قرار است توسط کمپانی بزرگ فاکس قرن بیستم اکران شود. به گفته‌ی سیمون کین‌برگ، تولید کننده‌ی فیلم، این اثر توانسته که رده بندی سنی بزرگسال (R) را دریافت کند و شایعاتی را که پیش‌تر در این مورد بر سر زبان‌ها بود به واقعیت تبدیل کند. متن گفتگوی وی با وب‌سایت کولایدر را در زیر مشاهده می‌کنید:

فیلم Wolverine 3 بسیار متفاوت، خشن و جذاب است و به نوعی حال و هوای فیلم های وسترن را دارد. به همین دلیل رده بندی بالای ۱۸ سال را برای آن انتخاب کردیم.

شایعاتی که پیش‌تر در مورد بالای ۱۸ سال بودن این فیلم بر سر زبان‌ها بود درست در ماه فوریه مطرح شدند؛ در ماهی که فیلم موفق دِدپول (Deadpool) توانست با دریافت رده‌ی سنی بالای ۱۸ سال، تنها در هفته‌ی اول اکران بیش از ۱۳۲ میلیون دلار فروش داشته باشد و در بین تمامی فیلم‌های رده‌ی ۱۸ سال رکورد بالاترین فروش را به نام خود ثبت کند. کین‌برگ همچنین در مورد این فیلم که مراحل فیلم برداری آن آغاز ولی هنوز نامی برایش انتخاب نشده، اضافه کرده که هیو جکمن، در سومین و آخرین حضور خود در این مجموعه در نقش قبلی و تا حدودی متفاوت ظاهر خواهد شد که این امر می‌تواند جذابیت این فیلم را دو چندان کند.

وی از این فیلم با عناوینی مانند ریشه‌ای و پر محتوا یاد کرد و آن را بسیار متفاوت از فیلم‌های دیگر مجموعه‌ی ولورین دانست. هیو جکمن ۴۷ ساله تجربه‌ی ایفای نقش ولورین در ۷ فیلم را دارد که شامل دو فیلم مجزای ولورین، فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine) که در سال ۲۰۰۹ اکرا شد و فیلم ولورین (The Wolverine) که در سال ۲۰۱۳ اکران شد هستند. کارگردانی این فیلم را جیمز مَن‌گُلد بر اساس فیلمنامه‌ای از دیوید جیمز کِلی بر عهده خواهد داشت. پیش‌تر در زومجی خواندید که بوید هالبروک در این فیلم نقش یک تبهکار را ایفا خواهد کرد و در مطلبی دیگر نیز از حضور یکی از دشمنان قدیمی ولورین در این فیلم مطلع شدید.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده