نویسنده: میثم سبحانی
// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹

بن افلک تهیه‌ کننده اجرایی فیلم لیگ عدالت شد

در بازار پرسود فیلم‌های ابرقهرمانی، دی‌ سی کامیکس به هیچ‌وجه حاضر نیست که میدان را برای مارول خالی کند. آن‌ها امسال بتمن علیه سوپرمن را اکران کردند و در سال ۲۰۱۷ قسمت اول لیگ عدالت را در برنامه دارند که بن افلک علاوه بر بازی در آن، وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد.

بن افلک که تا امروز قرار بود فقط به عنوان بازیگر در فیلم لیگ عدالت حضور داشته باشد، اکنون به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فیلم انتخاب شد و به این ترتیب نقش بیشتری در لیگ عدالت خواهد داشت.

بر اساس گزارش وب‌سایت Deadline، بن افلک در سمت جدیدش به عنوان تهیه‌کننده اجرایی، در پشت صحنه ساخت پروژه، همکاری نزدیکی با کریس تریو، نویسنده و زک اشنایدر، کارگردان فیلم خواهد داشت که مسلما این مقام، بسیار بالاتر از نقش‌آفرینی او به عنوان بازیگر فیلم، به جای شخصیت بتمن است.

بن افلک در گذشته، تحسین و تمجید‌های فراوانی را از جانب منتقدین بابت نویسندگی در فیلم بچه گمشده (Gone Baby) و کارگردانی در فیلم آرگو (Argo) کسب کرده است، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که سازندگان فیلم لیگ عدالت از توصیه‌ها و تجربه‌های او بیشتر استفاده کنند. البته این سمت جدید افلک، به نوعی تجدید خاطره همکاری گذشته او با کریس تریو نیز هست. او و تریو سه سال قبل در فیلم آرگو، برنده اسکار سال ۲۰۱۳، به عنوان کارگردان و نویسنده با یکدیگر همکاری داشتند.

البته منابع خبری اعلام کرده‌اند که افلک بیشتر برای کمک به اشنایدر در مقام کارگردانی به این سمت منصوب شده است و زیاد در امر نویسندگی دخالت نخواهد داشت.

فیلم سینمایی لیگ عدالت برای اکران در ۲۶ آبان سال ۱۳۹۶ برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این فیلم، بن افلک همچنین مشغول ساخت فیلمی مستقل از بتمن است که در آن وظیفه نویسندگی، کارگردانی ، تهیه‌کنندگی و بازیگری را بر عهده دارد.

آیا شما پررنگ‌تر شدن نقش بن افلک را در ساخت فیلم لیگ عدالت، با توجه به سوابق او در فیلم‌هایی همچون دردویل (Daredevil)، به نفع دی‌سی کامیکس می‌دانید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده