نویسنده: میثم سبحانی
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۹

مگان فاکس به نقش‌ آفرینی در فیلم ایندیانا جونز علاقمند است

مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» که تا امروز چهار قسمت از آن در سینماها اکران شده است، حاصل همکاری کارگردانان بزرگی همچون استیون اسپیلبرگ و جورج لوکاس است. قسمت پنجم این مجموعه پرطرفدار قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود و مگان فاکس نیز برای بازی در این فیلم ابراز علاقه کرده است. با زومجی همراه باشید.

مگان فاکس، بازیگر مشهور سینمای هالیوود که عمده شهرتش را به خاطر بازی در فیلم‌های تبدیل‌شوندگان (Transformers) و لاک‌پشت‌های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles) به دست آورده است، دوست دارد که در صورت امکان، نقش اصلی مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز (Indiana Jones) را ایفا کند.

او در مصاحبه‌ای اختصاصی با وب‌سایت گیم‌ اسپات که به مناسبت حضور او در بازی موبایلی Stormfall: Rise of Balur ترتیب داده شده بود، به این موضوع اشاره کرد. وی در قسمتی از مصاحبه عنوان کرد که بعد از شخصیت «لارا کرافت» در فیلم توم ریدر (که به آلیشیا ویکاندر واگذار شد)، ایندیانا جونز، این باستان‌شناس ماجراجو و محبوب، دومین انتخابش خواهد بود. فاکس گفت:

من همیشه عاشق سری توم ریدر بوده و هستم و همیشه دوست داشتم که در این فیلم جای شخصیت لارا کرافت بازی کنم، اما دیگر امکانش نیست. بنابراین حدس می‌زنم که بتوانم نقشی در ایندیانا جونز داشته باشم. از زمانی که به خاطر دارم، من همیشه عاشق شوخ‌طبعی و سرزندگی ایندیانا جونز بودم. او باستان‌شناسی دغل، شوخ و ماجراجو است که در جست‌وجوی گنجینه‌های پنهان در اسرارآمیزترین مکان‌های کره زمین، شجاعانه دل به دریا می‌زند و تمام خطرات را به جان می‌خرد و البته با خوش‌شانسی و به سختی از چنگال مرگ می‌گریزد. چه کسی می‌­تواند عاشق چنین شخصیتی نشود؟

در تمام فیلم‌های ساخته شده از ایندیانا جونز، همیشه هریسون فورد جای شخصیت مذکر فیلم نقش‌آفرینی کرده است، اما سال قبل، پس از تمام شایعاتی که پیرامون بازیگران مونث نسخه بازسازی‌شده فیلم شکارچیان روح (Ghostbuster) بود، آنا کندریک بازیگر فیلم‌های آوازخوان حرفه‌ای (Pitch Perfect) و آخرین گشت (End of Watch)، در نمایشنامه‌ای ادبی و کوتاه در شبکه NBC در نقش ایندیانا جونز مونث ظاهر شد. هرچند این نمایشنامه بیشتر شوخی و جوک بود اما بازخوردها به ایندیانا جونز مونث مثبت بودند.

با توجه به اینکه هریسون فورد دوباره و در سن ۷۳ سالگی قراردادی را برای نقش‌آفرینی در فیلم پنجم ایندیانا جونز در سال ۲۰۱۹ امضا کرده است، به نظر می‌رسد که مگان فاکس به این زودی‌ها شانسی برای ایفای نقش در مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز ندارد. البته تمام این حدسیات به این بستگی دارند که آیا دیزنی تمایلی به تغییر جنسیت یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای خودش دارد یا خیر.

در کنار علاقه مگان فاکس به حضور در فیلم ایندیانا جونز، باید به احتمال انتخاب دیزی ریدلی یا حتی آلیشیا ویکاندر برای ایفای این نقش نیز اشاره کرد. آلیشیا ویکاندر که سال قبل برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن مکمل برای هنرنمایی خارق‌العاده‌اش در فیلم دختر دانمارکی (Danish Girl) شد، اخیراً به عنوان بازیگر جدید ایفاکننده نقش لارا کرافت در مجموعه توم ریدر معرفی شده است. دیزی ریدلی نیز که بعد از حضور بسیار موفق در قسمت هفتم جنگ ستارگان، فعلاً سرگرم فیلمبرداری قسمت هشتم آن است نیز پتانسیل بالایی را برای انتخاب به عنوان اولین ایندیانا جونز مونث دارد.

نظر شما چیست؟ آیا روزی مگان فاکس را در نقش ایندیانا جونز خواهیم دید؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده