نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶

کارگردان اسپین آف X-Men از شخصیت‌ های The New Mutants رونمایی کرد

کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد تعداد بیشتری اسپین آف (نسخه فرعی) از مجموعه X-Men تولید کند، یکی از این عناوین X-Men: The New Mutants است که بتازگی کارگردان آن از شخصیت‌های احتمالی این فیلم رونمایی کرده است. با زومجی همراه باشید.

جاش بون، کارگردان اسپین اف سری X-Men با عنوان The New Mutants، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصاویری با هشتگ «New Mutants» منتشر کرده است که نشان‌دهنده اعضای اسپین آف جدید X-Men هستند.

 The New Mutants

درمیان این کاراکترهای بااستعداد، شخصیت Magik با قدرت جادو و تله پورت، شخصیت Wolfsbane با قدرت تبدیل شدن به گرگ، شخصیت Dani Moonstar با قدرت خواندن ذهن، شخصیت Sunspot با قدرت جذب انرژی خورشیدی و شخصیت Warlock با قدرت پرواز مثل گلوله توپ و تغییر شکل، احتمالا در فیلم حضور خواهند داشت.

بون، تصاویر اعضای گروه را بصورت تیمی و انفرادی در کمیک بوک، در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. تا به امروز تاریخ اکران و بازیگران فیلم The New Mutants مشخص نشده‌اند. اوایل ماه گذشته خبری مبنی بر علاقه‌مندی میسی ویلیامز، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» برای بازی در نقش Wolfsbane منتشر شد.

دیگر افرادی که اسامی آنها به عنوان بازیگران این فیلم عنوان شده است عبارتند از: آنا تیلور جوی، برای بازی در نقش Magik،  الکساندرا شیپ، برای بازی در نقش Storm و جیمز مک‌آووی که بنا به گزارش‌ها برای بازی در نقش «چارلز ژاویر» بازخواهد گشت. وی همچنین در فیلم X-Men: Apocalypse حضور دارد که در تاریخ ۲۷ می ۲۰۱۶ (۷ خرداد ۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده