نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

کارگردان فیلم فلش از این پروژه کناره گیری کرد

به گزارش هالیوود ریپورتر، سث گراهام اسمیت که قرار بود فیلم جدید فلش را کارگردانی کند، به دلیل مشکلاتی که با کمپانی برادران وارنر داشت از این پروژه کناره‌گیری کرد. با زومجی همراه باشید.

فلش قرار بود اولین تجربه کارگردانی سث گراهام اسمیت باشد، اما وی به دلیل مشکلاتش با کمپانی سازنده، از این پروژه کناره‌گیری کرد. گراهام اسمیت همچنین فیلمنامه‌ی فیلم‌های آبراهام لینکلن، شکارچی خون آشام (Abraham Lincoln, Vampire Hunter) و سایه‌های تاریک (Dark Shadows) را نوشته است.

با وجود اینکه گراهام اسمیت از فلش کناره‌گیری کرد، گفته شده برادران وارنر قصد دارد فیلمنامه‌ای را که فیل لرد و کریستوفر میلر، نویسندگان فیلم لگو (The Lego Movie) شروع کردند و گراهام اسمیت آن را توسعه داد، نگه دارد.
فلش قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۶ اسفند ماه ۱۳۹۶) اکران شود. البته هنوز مشخص نشده با خروج گراهام اسمیت از پروژه، تاریخ اکران عقب خواهد افتاد یا خیر. ازرا میلر قرار است نقش فلش را در این فیلم اجرا کند. در سریال فلش نیز گرنت گاستین این نقش را ایفا می‌کند. در نوامبر ۲۰۱۵ تایید شد فیلم فلش هیچ ارتباطی با سریال فلش نخواهد داشت.

همچنین در دیگر اخبار زومجی خواندید فیلم‌های فلش و آکوامن داستان قبل از قهرمان شدن شخصیت‌ها را بازگو نخواهند کرد. نقد و بررسی نیمه اول فصل دوم سریال فلش را می‌توانید اینجا بخوانید. همچنین صحبت‌های  زک اسنایدر، کارگردان فیلم بتمن علیه سوپرمن (Batman V Superman: Dawn of Justice) درباره تفاوت‌های مارول و دی سی را می‌توانید اینجا مطالعه کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده