نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

تاریخ آغاز فیلم برداری سریال Srar Trek مشخص شد

اخیرا اعلام شد که فیلم‌برداری سریال پیشتازان فضا (Star Trek) در شهر تورنتو کانادا انجام می‌شود و حال کمپانی CBS خبر داده که فیلم‌برداری این سریال از پاییز امسال آغاز می‌شود. با زومجی همراه باشید.


در ماه نوامبر ۲۰۱۵، کمپانی سی بی اس اعلام کرد سریال جدیدی براساس مجموعه Star Trek ساخته خواهد شد که قرار است اوایل سال ۲۰۱۷ پخش شود. این کمپانی امروز در توئیتر خود اعلام کرد روند ساخت سریال از پاییز امسال در کانادا شروع خواهد شد:

سریال جدید پیشتازان فضا از پاییز امسال در تورنتو فیلم برداری خواهد شد.

در حالی که عنوان، بازیگران و تاریخ دقیق پخش سریال مشخص نشده، در ماه فوریه مشخص شد برایان فولر، سازنده مجموعه هانیبال (Hannibal)، در کنار الکس کرتزمن، نویسنده دو فیلم قبلی مجموعه، وظیفه نظارت بر ساخت سریال را بر عهده خواهند داشت.
با وجود اینکه قسمت اول مجموعه در شبکه سی بی اس پخش خواهد شد، تمامی قسمت‌های بعدی سریال در سرویس دیجیتالی این کمپانی در دسترس خواهد بود و به این ترتیب اولین سریالی خواهد بود که هم در تلویزیون پخش می‌شود و هم در شبکه تماشای اینترنتی کمپانی. آخرین سریالی که براساس پیشتازان فضا پخش شد، پیشتازان فضا: اینترپرایز نام داشت که از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ به مدت چهار فصل پخش شد.
در دیگر اخبار پیشتازان فضا، کمپانی پارامونت، سازنده فیلم‌های مجموعه، نشان پیشتازان فضا 4 را ثبت کرده است. این موضوع ساخت فیلم چهارم را تایید نمی‌کند، ولی این را نشان می‌دهد که استودیو به ساخت نسخه بعدی مجموعه پس از اکران پیشتازان فضا ماورا (Star Trek Beyond) در ۲۲ جولای (۱ مرداد) امید دارد.

شما میتوانید صحبت‌های ادریس البا درباره نقش خود در پیشتازان فضا ماورا را در این لینک مشاهده کنید. چندی پیش اولین تریلر پیشتازان فضا ماورا منتشر شد. همچنین قبلا اعلام کردیم کارلو آنچلوتی در فیلم جدید پیشتازان فضا حضور خواهد داشت.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده