نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸

تصاویر جدید جنگ ستارگان 8 سفینه میلنیوم فالکون را در صحنه فیلمبرداری نشان می‌دهند

فیلمبرداری قسمت هشتم مجموعه پرطرفدار جنگ ستارگان (Star Wars: Episode VIII) به نیمه راه خود رسیده و امروز تصاویر جدیدی از سفینه «میلنیوم فالکون» منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

عکس‌های جدیدی از صحنه فیلمبرداری جنگ ستارگان اپیزود 8 منتشر شده که شما می‌توانید در آن‌ها تصاویر جدید سفینه میلنیوم فالکون را مشاهده کنید. به نظر می‌رسد مکان تصاویر در سیاره Ahch-To از فیلم نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) باشد.

این اولین دفعه نیست که عکس‌هایی از قسمت هشتم لو رفته؛ در ماه مارس نیز چند عکس مبهم از فیلم منتشر شده بود. رایان جانسون، کارگردان فیلم، چندی پیش با انتشار دو تصویر اعلام کرد نیمی از فیلمبرداری قسمت هشتم به پایان رسیده است. قبلا در زومجی خواندید بنیسیو دل تورو و لارا درن به بازیگران قسمت جدید اضافه شدند. دیزی ریدلی نیز اخیرا در اظهارنظری گفت قسمت جدید «تاریک‌تر» از نیرو بر می‌خیزد خواهد بود.

star wars Millennium Falcon

در ماه آذر امسال اولین فیلم فرعی از سری جنگ ستارگان با نام Rogue One: A Star Wars Story اکران خواهد شد. جنگ ستارگان: اپیزود هشتم در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران می‌شود و مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک، اندی سرکیس و... در نقش‌های قبلی خود در این فیلم بازخواهند گشت.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده