نویسنده: میثم سبحانی
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲

تولید دنباله فیلم The Maze Runner تا بهبودی کامل ستاره فیلم متوقف شد

کمپانی فاکس قرن بیستم که در ماه مارس، تولید فیلم دونده هزارتو: درمان مرگ را به دلیل مصدومیت ستاره اصلی فیلم متوقف کرده بود، امروز اعلام کرد که تولید فیلم تا بهبودی کامل دیلن اوبراین همچنان متوقف خواهد ماند. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

کمپانی فاکس قرن بیستم امروز اعلام کرد که تولید دنباله بعدی فیلم دونده هزارتو با نام فرعی درمان مرگ را تا بهبود کامل ستاره اصلی فیلم، دیلن اوبرین، از صدماتی که در حادثه‌ای حین فیلمبرداری این فیلم متحمل شده، متوقف کرده است. کمپانی سازنده فیلم در اعلامیه‌ای که در سایت Deadline منتشر شده است، گفت:

ادامه تصویربرداری اصلی فیلم دونده هزارتو: درمان مرگ (Maze Runner: The Death Cure) به زمان دورتری موکول شده است تا به دیلن اوبراین اجازه دهیم فرصت بیشتری را برای بهبودی کامل از صدماتی که متحمل شده، داشته باشد. ما امیدواریم که دیلن هر چه سریع‌تر سلامتی خود را بازیابد و همچنین انتظار داریم که هر چه زودتر تولید فیلم از سر گرفته شود.

البته کمپانی فاکس قبلا اعلام کرده بود که شروع دوباره فیلم‌برداری این فیلم، برای ۲۰ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است اما این کمپانی در اعلامیه جدید، زمان مشخصی اعلام نکرده و معلوم نیست که دقیقا در چه تاریخی دوباره تصویربرداری شروع خواهد شد؛ به نظر می‌رسد که دیگر بازیگران و عوامل فیلم نیز به منازل‌شان بازگشته‌اند.

نخستین بار در ماه مارس بود که کمپانی فاکس، تولید دونده هزارتو: درمان مرگ (Maze Runner: The Death Cure) را بعد از تصادف دیلن اوبراین ستاره بیست و چهار ساله فیلم با ماشینی، در صحنه فیلم‌برداری، متوقف کرد. گویا شدت جراحات اوبرین دلیل این تصمیم کمپانی فاکس بوده است.

وب‌سایت TMZ آن زمان گزارش داده بود که اوبراین صدمات شدیدی را بعد از یک سری اشتباهات عوامل فیلم حین فیلم‌برداری متحمل شده است و گویا توسط خودرویی زیر گرفته شده و ظاهرا طبق گزارش، استخوانش از چندین نقطه شکسته است.

اوبرین در مجموعه فیلم‌های دونده هزارتو نقش «توماس» را ایفا می‌کند. این مجموعه فیلم بر اساس رمانی به همین نام، نوشته جیمز داشنر، ساخته شده است. فیلم اول از این مجموعه به نام The Maze Runner در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و دنباله بعدی آن با نام Maze Runner: The Scorch Trials در سال ۲۰۱۵ اکران شد. فیلم سوم نیز که درمان مرگ نام دارد، برای اکران در فوریه ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. اما به نظر می‌رسد که با اوضاع و احوال بد ستاره اصلی فیلم و انتظار تا بهبودی کامل وی، در هر صورت به زمان دیگری موکول خواهد شد.

به نظر شما آیا قسمت سوم این مجموعه، می‌تواند موفق باشد و طرفداران را راضی کند؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده