نویسنده: میثم سبحانی
// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۵

نتفلیکس رسما ساخت سریال مستقل Punisher را تایید کرد

استودیو مارول همان‌طور که با فیلم‌های ابرقهرمانی خود، گیشه سینماها را به آتش می‌کشد، در تلویزیون نیز سریال‌های پربیننده‌ای همچون Daredevil و Jessica Jones دارد و بزودی قرار است که سریال دیگری با محوریت شخصیت Punisher نیز بسازد. با زومجی همراه باشید.

در خبرهای گذشته زومجی خوانده بودید که نتفلیکس قصد دارد برای شخصیت پانیشر، که در فصل دوم سریال Daredevil حضور داشت، سریال جداگانه‌ای بسازد. هر چند که Netflix در آن زمان، احتمال ساخت سریالی برای Punisher را بسیار کم عنوان کرد، اما Punisher که اکنون با حضور در فصل دوم سریال Daredevil طرفداران بسیاری دارد، بزودی سریالی مخصوص به خود خواهد داشت که در واقع یک سریال فرعی برای سریال Daredevil است.

بر اساس گزارش وب‌سایت Entertainment Weekly، در حالی که استیو لایت‌فوت که نویسندگی و تهیه کنندگی سریال هانیبال را بر عهده داشت، به عنوان سازنده سریال در نظر گفته شده، جان برن‌تال نیز دوباره در نقش‌ Punisher ، ضدقهرمانی زجرکشیده، ظاهر خواهد شد. او (لایت‌فوت) فیلمنامه دو قسمت ابتدایی سریال را هم خواهد نوشت.

جف لوئب، تهیه کننده اجرایی سریال و رئیس بخش تلویزیونی Marvel، در نشستی خبری اعلام کرد:

ما از تمام طرفدارانی که با تماشای هنرنمایی قوی و گیرای جان‌ برن‌تال در نقش فرانک کسل در سریال Daredevil خواهان حضور بیشتر او در دنیای تلویزیونی مارول شدند، تشکر می‌کنیم، اکنون باید این خبر خوش را به طرفداران بدهیم که بزودی Punisher سریال مستقل خود را خواهد داشت، و ما با پیوستن استیو فوت‌لایت به عنوان شورانرسریال و همچنین به لطف فیلمنامه جذاب و گیرای او، برای ورود شخصیت Punisher به یک سریال مستقل از نتقلیکس بسیار هیجان زده‌ایم.

استیو لایت‌فوت نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد:

پیچیدگی و غیرقابل‌ پیش‌بینی ‌بودن فرانک کسل، او را به شخصیتی فوق‌العاده جذاب و گیرا، تبدیل کرد و باید اذعان کنم که برای غوطه‌ور شدن در دنیای این شخصیت سر از پا نمی‌شناسم. بعد از تماشای هنرنمایی جان در فصل دوم Daredevil، برای همکاری با او بسیار هیجان زده‌ام. جان بازیگر بسیار توانایی است و معتقدم که به کمک او، می توانیم خط داستانی این ضدقهرمان محبوب را در سریال مخصوص به خودش، بیشتر بسط دهیم و بیشتر به زوایای پنهان این شخصیت بپردازیم، چیزی که کمتر در سریال Daredevil امکانش بود.

همکاری تلویزیونی نتفلیکس و مارول شامل پنج سریال جداگانه است که هر کدام از آن‌ها در مراحل مختلفی از تولید هستند. Luke Cage ،Iron Fist  ،Jessica Jones  و The Defenders که به نوعی Avengers دنیای تلویزیونی محسوب می‌شود و هر سه قهرمان مذکور به همراه Daredevil و Punisher را در خود دارد، پنج سریال مشترک مارول و نتفلیکس هستند. البته هنوز سریال Daredevil برای فصل سوم تمدید نشده است و همچنین هنوز مشخص نیست که آیا Punisher نیز در سریال The Defender خواهد بود یا خیر؟

شما همچنین می‌توانید بررسی اختصاصی زومجی از فصل دوم سریال Daredevil را در اینجا مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ آیا سریال Punisher به اندازه Daredevil و Jessica Jones موفق خواهد بود؟

منبع: IGN

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده