نویسنده: میثم سبحانی
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۸

آلیشیا ویکاندر در فیلم بعدی Tomb Raider نقش لارا کرافت را بازی خواهد کرد

مجموعه فیلم‌های Tomb Raider که از روی مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته شده است، همواره طرفداران خاص خود را داشته است، به همین دلیل کمپانی برادران وارنر قصد دارد که دوباره فیلمی از این مجموعه را این بار با نقش‌آفرینی آلیشیا ویکاندر بسازد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس گزارشی از هالیوود ریپورتر، آلیشیا ویکاندر، بازیگر فیلم‌های Ex Machina و دختر دانمارکی، در بازسازی بعدی فیلم سینمایی Tomb Raider بازی خواهد کرد. بازیگر برنده اسکار در بازگشتش به پرده نقره‌ای سینما نقش لارا کرافت را بر عهده خواهد داشت.

آنجلینا جولی نخستین بازیگری بود که در نقش لارا کرفت در فیلم Tomb Raider در سال ۲۰۰۱ حضور یافت. این فیلم سراسر حادثه‌ای و هیجان‌انگیز که بر اساس اثری انحصاری از مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته شده بود، نخستین فیلم از این مجموعه سینمایی بود. جولی دو سال بعد نیز، دوباره در نقش لارا کرافت در فیلم Tomb Raider The Cradle of Life نقش‌آفرینی کرد.

همین چند وقت پیش نیز خبری در رسانه ها پخش شد مبنی بر اینکه دیزی رایدلی، بازیگر مشهور قسمت هفتم جنگ ستارگان، در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی درفیلم جدید Tomb Raider است. اما گویا این بازیگر با تهیه‌کنندگان فیلم به توافق نرسید.

ساخت فیلم جدید Tomb Raider از سال ۲۰۱۳ در دستور کار استودیوی سازنده فیلم قرار دارد. قرار است که فیلم جدید بر اساس سری جدید بازی‌های ویدیویی آن باشد. این فیلم داستان اصلی خود را از بازی‌های اخیر Tomb Raider اقتباس خواهد کرد و بدین‌ترتیب با داستان جدید از کاراکترهای قدیمی Tomb Raider روبرو خواهیم بود.

سال پیش بود که روآر یوتاوگ، کارگردان نروژی، برای کارگردانی قسمت جدید Tomb Raider با کمپانی برادران وارنر به توافق رسید. کمپانی‌های MGM و GK Films نیز در ساخت این فیلم به کمپانی برادران وارنر کمک خواهند کرد.

آیا شما انتخاب آلیشیا ویکاندر را به جای دیزی رایدلی برای ایفای نقش لارا کرافت مناسب می‌دانید؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده