// سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰

جلد این شماره‌ی مجله‌ی امپایر متعلق به فیلم «اونجرز: عصر اولتران» است

این روزها بحث و گفتگو درباره‌‌‌ی اونجرز: عصر اولتران تمامی ندارد. البته از آنجایی که فقط سه ماه به آغاز نبرد اولتران با بزرگترین قهرمانان زمین مانده، پس بالا رفتن بی‌وقفه‌ی این هیجان در بین طرفداران، قابل درک است.
خود اولتران که توسط جیمز اسپیدر جان گرفته، یکی از عناصری که حتی بالاتر از قهرمانان، مورد توجه‌ی طرفداران قرار گرفته و شخصیت کاریزماتیک‌اش هنوز هیچی نشده، دل همه را برده و در نتیجه انتظارات زیادی از او در دنباله‌ی اونجرز شکل گرفته است. این شخصیت هوش مصنوعی نسبت به لوکی در فیلم قبلی، از حضوری تهدیدآمیزتر و تاریک‌تر بهره می‌برد و برخلاف خیلی از دشمنان فیلم‌های مارول، به نظر می‌رسد گذشته و انگیزه‌‌اش برای از هم پاشیدن تیم انتقام‌گیران از جذابیت خاصی برخوردار است. مخصوصا وقتی او با کویک‌سیلور و اسکارلت ‌ویچ هم همراه می‌شود: برادر و خواهری که دارای قدرت‌های جادویی هستند و مطمئنا آنها را از سکانس پس از تیتراژ کاپیتان امریکا: سرباز زمستان به یاد دارید. آنها در کنار هم حسابی قهرمانان را به دردسر می‌اندازند. به ویژه با وجود قدرت اسکارلت در دست‌کاری ذهن مردم. همه‌ی این‌ها حداقل تنها در خط داستانی این فیلم، به شکستگی‌هایی احساسی در ساختار تیم قهرمانان می‌انجامد. اما این‌طور که از جلد شماره‌ی تازه‌ی مجله‌ی امپایر معلوم است، این خواهر و برادر در نهایت متوجه‌ی اشتباه‌شان می‌شود و برای قطع کردن صدای روباتیک و اعصاب‌خردکن اولتران با مرد آهنی، کاپیتان امریکا و دیگران هم‌پیمان می‌شوند! image005 image006این در حالی است که جاس ویدن در مصاحبه‌ای که با امپایر داشته، یک جورهایی تایید کرده که قهرمانان قرار است در این قسمت از طریق نقشه‌های اولتران به شدت مورد زجر و عذاب قرار بگیرند. خودش می‌گوید:
من خیلی دارم روی صحنه‌های اولتران کار می‌کنم. پس در حال حاضر خیلی ضد-اونجرز هستم. اگر کسی را دوست نداشته باشید، نمی‌توانید درباره‌اش بنویسید و من به این نتیجه رسیده‌ام که حق با اولتران است و انتقام‌جویان باید بمیرند.
تاکنون خیلی پیش آمده که ضدقهرمان‌های اقتباسی مارول در ابتدا امیدوارکننده باشند و در نهایت ضعیف ظاهر شوند، ولی اینطور که از حرف‌های ویدن می‌توان برداشت کرد، همه‌ اولتران و کارهای شیطانی و پلید‌ش را به اندازه‌ی خود او دوست خواهند داشت. اونجرز: عصر اولتران در تاریخ ۱ می ۲۰۱۵ اکران می‌شود. منبع: Screenrant


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده