نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸

کمپانی دیزنی فیلم Maleficent 2 را تایید کرد؛ آنجلینا جولی بازمی‌گردد

کمپانی دیزنی ساخت فیلم فانتزی Maleficent 2 را به همراه ۸ فیلم دیگر تایید کرده است. نکته جالب در مورد فیلم مذکور، حضور مجدد آنجلینا جولی به عنوان بازیگر اصلی است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی دیزنی که این روز‌ها به لطف فروش عالی فیلم «کتاب جنگل» (The Jungle Book) حسابی در باکس آفیس می‌درخشد، ساخت ۹ فیلم جدید را نیز تایید کرده است؛ از قضا یکی از این فیلم‌ها The Jungle Book 2 است که جان فاورو، کارگردان و جاستین مارکس، فیلم‌نامه نویس قسمت اول، در این نسخه هم حضور خواهند داشت. فیلم مشهور بعدی که ساخت آن تایید شده Maleficent 2 است که آنجلینا جولی مجددا به عنوان بازیگر اصلی آن ایفای نقش می‌کند و همچنین لیندا وولورتون دوباره وظیفه نویسندگی فیلم را بر عهده دارد. دیگر فیلم‌های تایید شده توسط دیزنی را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

  • Cruella: اما استون به عنوان بازیگر اصلی و کلی مارسل به عنوان نویسنده در این فیلم حضور دارند.
  • A Wrinkle in Time: آوا دووِر‌نی (کارگردان فیلم Selma) وظیفه کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و جنیفر لی (نویسنده انیمیشن Frozen) سرپرست تیم نویسندگان آن است.
  • Jungle Cruise: دواین جانسون به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور خواهد داشت.
  • Dumbo: تیم برتون (کارگردان فیلم‌های Alice in Wonderland و Edward Scissorhands) به عنوان کارگردان و ارِن کراگِر (نویسنده Transformers: Age of Extinction) به عنوان فیلم‌نامه نویس منتصب شده‌اند.
  • دنباله فیلم Marry Poppins: راب مارشال به عنوان کارگردان و امیلی بلانت و لین-مانوئل میراندا به عنوان بازیگران اصلی انتخاب شده‌اند.
  • The Nutcracker and the Four Realms: لاس هالستورم (کارگردان فیلم Safe Haven) وظیفه کارگردانی و اشلی پاول وظیفه نویسندگی را بر‌عهده خواهند داشت.
  • فیلم جدید Tinker Bell: ریس ویتراسپون به عنوان بازیگر اصلی و ویکتوریا استراوس (نویسنده Finding Dory) به عنوان فیلم‌نامه نویس در این فیلم حضور خواهند داشت.

بر اساس گزارش دد‌لاین، کمپانی دیزنی تاریخ انتشار پنج فیلم‌ فانتزی خود را نیز اعلام کرده است که بر اساس آن در تاریخ‌های ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶)، ۶ آوریل ۲۰۱۸ (۱۷ فروردین ۱۳۹۷)، ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷)، ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) و ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) شاهد اکران فیلم‌هایی از Disney خواهیم بود. البته هنوز مشخص نیست کدام یک از فیلم‌های تایید شده در این تاریخ‌ها عرضه می‌شوند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده