نویسنده: میثم سبحانی
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

وین دیزل پوستر جدیدی از فیلم Furious 8 در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک منتشر کرد

قسمت هشتم فیلم Furious سال آینده اکران خواهد شد و حال ون دیزل، بازیگر فیلم، پوستر جدیدی از آن منتشر کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

وین دیزل بازیگر محبوب سری فیلم‌های سریع‌و‌خشن با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک هواداران را هیجان‌زده کرد. این عکس که در واقع پوستری از قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های سریع‌و‌خشن است، اکران آن را در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ تایید می‌کند.

در این پوستر شما دومینیک تورتو، کاراکتر اصلی فیلم با نقش‌آفرینی وین دیزل را در وسط جاده‌ای می‌بینید که در کنار خودروی دوج چارجر ۱۹۷۰ خود ایستاده است و در بالای پوستر نوشته‌ای با عنوان «مسیرهای جدیدی در پیش روست» خودنمایی می‌کند که ممکن است بیانگر تغییر مسیر جدید در داستان فیلم باشد، یا شاید فقط شعاری باشد که برای فیلم در نظر گرفته شده است و معنای خاصی نداشته باشد.

Furious-8-poster

سال قبل در مراسم سینماکان در شهر لاس‌وگاس، دیزل اعلام کرد که فیلم Furious 8، دو سال پس از فیلم Furious 7 در سینماها اکران خواهد شد. دیزل همچنین در تمجید از فیلم هشتم مجموعه گفت:

این فیلم مطمئنا از قسمت هفتم بهتر خواهد بود.

سریع‌وخشن ۷، آخرین فیلمی که پاول واکر فقید، در آن حضور داشت، توانست در عرض ۱۷ روز به یک میلیارد دلار فروش در سطح جهانی دست پیدا کند. پاول واکر در سال ۲۰۱۳ در یک سانحه رانندگی از دنیا رفت که باعث شد اکران فیلم هفتم مجموعه به تأخیر بیفتد. تولیدکنندگان فیلم با بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه گسترده و با کمک برادران واکر به عنوان بدل بازیگر اصلی، توانستند همچنان کاراکتر او را در فیلم حفظ کنند.

بازیگران همیشگی سری فیلم‌های سریع‌وخشن همانند میشل رودریگز ‫، تایریس گیبسون و کریس بریجز دوباره نقش‌های مربوط به خودشان را بازی می‌کنند. شخصیت‌هایی که از مسابقه‌دهندگان خیابانی به جنایت‌کاران بین‌المللی و سرانجام به مامورین مخفی تبدیل شدند. از داوین جانسون ملقب به «The Rock» و جیسون استاتهام هم انتظار می‌رود که به قسمت هفتم مجموعه بازگردند. فیلم به وسیله‌ی اف گری گری ساخته خواهد شد که ساخت نسخه بازسازی شده‌ای از فیلم شغل ایتالیایی را در سال ۲۰۰۳ در کارنامه دارد.

نظر شما چیست؟ آیا قسمت هشتم این مجموعه پرطرفدار می‌تواند موفقیت قسمت قبل را تکرار کند؟

منبع: Motortrend


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده