نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

اسکار آیزاک بازیگر فیلم‌ جنگ ستارگان نیرو بر می خیزد از تفاوت‌ های قسمت هشتم می‌ گوید

موفقیت بی‌نظیر قسمت هفتم جنگ ستارگان به نام نیرو برمی‌خیزد در سینماهای جهان، سازندگان را بر آن داشت تا دنباله‌های بیشتری برای این مجموعه محبوب بسازند. و حالا بازیگران قسمت هشتم از تغییرات این قسمت نسبت به قسمت قبل خبر می‌دهند. با زومجی همراه باشید.

کاراکتری که هرگز در دنیای جنگ ستارگان زیاد جدی گرفته نشد، پو دامرون بود. بهترین خلبان نیروهای مقاومت که در اصل قرار بود در فیلم جنگ ستارگان نیرو برمی‌خیزد کشته شود، اما دامرون با نقش‌آفرینی اسکار آیزاک سریعا به کاراکتر مورد علاقه طرفداران تبدیل شد، و اکنون آیزاک درباره کار در قسمت هشتم جنگ ستارگان که البته تا به حال نام‌گذاری نشده است، سخن می گوید.

‌در گفت‌وگویی با وب‌سایت لوس‌آنجلس تایمز، از اسکار آیزاک درباره اظهارنظر نویسنده فیلم جنگ ستارگان نیرو برمی‌خیزد، لارنس کازدان، سوال شد. لارنس کازدان پیشتر گفته بود که رایان جانسون کارگردان قسمت هشتم، قصد دارد این سری را به مسیر جدیدی هدایت کند:

با کازدان موافقم. مشخصا رایان به مکان‌هایی می‌رود و مواردی را بررسی می‌کند که تا به حال در هیچ‌کدام از فیلم‌های جنگ ستارگان انجام نشده است. شخصا برای خودم، کشف چیزهای گوناگون و سفر به مناطق مختلفی که تا به حال در دنیای جنگ ستارگان به آن اشاره‌ای نشده، جذاب و هیجان‌انگیز است. به نحوی احساس می‌کنم که ما داریم یک فیلم کاملا مستقل می‌سازیم. ایده‌های به‌خصوصی وجود دارند که ما با آن‌ها سروکار داریم و نمی‌توانید تصور کنید که یافتن ایده‌های نو چقدر می‌تواند استثنایی و سرگرم‌کننده باشد.

ماه قبل دیزی ریدلی که نقش «ری» را در قسمت هفتم بازی می‌کرد، نیز از تجربه خود هنگام فیلم‌برداری فیلم بعدی در مقایسه با «نیرو برمی‌خیزد»، سخن گفت:

این دو فیلم، دو چیز کاملا متفاوت از هم هستند. قسمت هفتم شبیه آغاز یک داستان بزرگ‌تر بود، اما فیلم بعدی ترسناک‌تر و فوق‌العاده ارزشمندتر نسبت به فیلم قبلی است. من احساس می‌کنم که برای نقش‌آفرینی در این فیلم، حتی از حد خودم نیز فراتر رفته‌ام و توانایی‌های جدیدی را در خودم کشف کردم. حالا بیشتر احساس موفقیت و سرزندگی می‌کنم. اما تنها چیزی که نگرانم می‌کند این است که مردم چگونه به این فیلم واکنش نشان خواهند داد؟ آیا آن‌ها همان بازخوردی که نسبت به فیلم قبل داشتند، خواهند داشت؟

قسمت هشتم جنگ ستارگان ۲۴ آذر سال ۱۳۹۶ در سینماهای جهان اکران خواهد شد. دیگر ستارگان این فیلم آدام درایور، جان بویگا، مارک همیل، لوپیتا نیونگ، دامنال گلیسن، آنتونی دنیلز، گوئن‌دولاین کریستی، اندی سرکیس، بنیسیو دل تورو و لورا درن هستند.

نظر شما چیست؟ آیا با تغییرات گسترده در خط داستانی جنگ ستارگان موافقید و آن را به نفع فیلم می‌دانید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده