نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

ساخت دنباله‌ی فیلم Jungle Book در دستور کار کمپانی دیزنی قرار دارد

فیلم کتاب‌جنگل (Jungle Book) که حسابی به سبب استفاده از تکنولوژی تصویر سازی کامپیوتری (CGI)سر و صدا راه انداخته، همین چند روز پیش در سراسر جهان به روی پرده‌های نقره‌ای رفته است. حال اعلام شده که دنباله‌ی این فیلم هم در دستور کار قرار دارد.

با استناد به گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر، در حالی‌که فقط چند روز از اکران نسخه اول فیلم موردانتظار کتاب‌جنگل در سراسر جهان می‌گذرد و هنوز نمی‌توان در مورد موفق بودن آن نظر داد؛ اما شروع قوی این اثر در آسیا و آمریکای جنوبی سبب شده تا کمپانی دیزنی به فکر ساخت ادامه‌ای برای این اثر به‌ظاهر زیبا باشد. جان فوارو که سکان‌داری قسمت اول را بر عهده داشت، در حال مذاکره با کمپانی مذکور است. البته گمانه‌زنی‌هایی هم مربوط به بازگشت جاستین مارکس به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس زده می‌شود.

فیلم سینمایی کتاب جنگل  با اقتباس از انیمیشن کلاسیکی به همین نام ساخته می‌شود که در بخش‌هایی از فیلم نیز از داستانی به قلم رودیارد کیپلینگ استفاده شده است. اگر شما نسخه اصلی‌ این انیمیشن را که در سال ۱۹۶۷ اکران شده بود، دیده باشید، کم و بیش با داستان این فیلم آشنایی دارید. داستان فیلم، روایت زندگی‌ پسر کوچکی به نام موگلی (با بازی نییل ستی) است که تا ده سالگی در جنگل و در کنار حیوانات و توسط خانواده‌ای از گرگ‌ها بزرگ شده است. او باید برای اینکه توسط شیر خان کشته نشود، جنگل را ترک کند.

فیلم The Jungle Bookدر تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۶ (۲۷ فروردین ۱۳۹۵)  بر روی پرده سینماهای سراسر جهان اکران شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده