// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

سه گانه اصلی جنگ ستارگان مجددا در سینما‌ها اکران می‌شود

اولین سه‌گانه‌ی جنگ ستارگان (Star Wars) بدون شک برای طرفداران بسیار خاطره انگیز است چرا که شروع این مجموعه‌ی عظیم با این سه فیلم بوده است. حالا خبری منتشر شده مبنی بر اکران مجدد این سه‌گانه در تعدادی از سینماهای آمریکا. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

پس از ورود مجموعه‌ی عظیم جنگ ستارگان به سومین سه‌گانه و اکران اولین نسخه از آن با نام جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) شاید کمتر کسی احتمال می‌داد که خاطره انگیز‌ترین نسخه‌ها یعنی سه‌گانه‌ی اول مجددا بر روی پرده‌ی سینما ظاهر شده و پس از غیبتی یک دهه‌ای طرفداران را دوباره به صف سینماها بکشاند. به گزارش وب‌سایت ای‌دَبِلیو، قرار است کمپانی آلامو دِرَفت‌هاوس هر سه قسمت این سه‌گانه یعنی جنگ ستارگان: امید تازه (Star Wars: A New Hope)، جنگ ستارگان: امپراطوری ضربه می‌زند (Star Wars: The Empire Strikes Back) و جنگ ستارگان: بازگشت جدای (Star Wars: Return of the Jedi) را در برخی از سینماهای کشور آمریکا در اواسط مرداد ماه سال جاری (ماه آگوست ۲۰۱۶) اکران کند.

فرآیند اکران مجدد این سه‌گانه که با نام "بازگشت سه‌گانه" شناخته می‌شود قرار است در سینماهای برخی شهر‌های ایالات متحده از جمله لُس آنجلس، نیو‌یورک و آستین برگزار شود. کمپانی Alamo Drafthouse قول داده که در فاصله‌ی بین اکران هر یک از این فیلم‌ها که قرار است نسخه‌ی بازسازی شده‌ی ۱۹۹۷ آنها پخش شود، ویدیوها و رقابت‌های ویژه و جذابی برگزار کند. لیست سایر سینماهایی که این سه‌گانه در آنها اکران خواهد شد در وب‌سایت کمپانی آلامو قرار داده شده است. در رابطه با مجموعه‌ی جنگ ستارگان پیش‌تر در زومجی تریلر اولین فیلم فرعی این مجموعه را مشاهده کردید.

نظرات خود را در مورد این مطلب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده