// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

فیلم Deadpool 2 به کارگردانی تیم میلر ساخته خواهد شد

فیلم سوپر قهرمانی ددپول (Deadpool) که بر اساس کتاب‌های مصور مارول ساخته شده، در اوایل سال جاری میلادی اکران شد و رکورد فروش خوبی به ثبت رساند. اکنون نیز خبر تایید ساخت نسخه‌ی دوم به کارگردانی تیم میلر منتشر شده است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

پس از ساخت و اکران فیلم ددپول (Deadpool) در اوایل سال جاری میلادی و فروش فوق‌العاده و دور از انتظاری که داشت، دیگر جای تعجب ندارد که کمپانی فاکس قرن بیستم علی‌رغم سنگ‌هایی که برای ساخت نسخه‌ی اول جلوی پای تیم میلر، کارگردان این فیلم انداخت، این‌بار اما خود بصورت رسمی در رویداد سینما‌کان در شهر لاس‌وگاس خبر ساخت قسمت بعدی آن را تایید کند.طبق گزارش وب‌سایت ددلاین،  استیسی اسنایدر، از مسئولان کمپانی فاکس بازگشت رایان رینولدز را نیز تایید کرد. بازگشت رینولدز پیش از این نیز تقریبا حتمی بود اما حضور تیم میلر به عنوان کارگردان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت که با تایید کمپانی فاکس می‌توان انتظار فیلم موفق دیگری را با حضور این دو داشت.

بر اساس گزارش باکس آفیس موجو، فیلم Deadpool با فروش فوق‌العاده‌ی ۷۵۰ میلیون دلاری آن هم در ازای بودجه‌ی ۵۸ میلیون دلاری، سود چشمگیری را عاید کمپانی بزرگ Fox کرد و این می‌تواند از دلایل ساخت نسخه‌ی دوم این فیلم برای این کمپانی باشد. حتما برایتان جالب است اگر بدانید این فیلم که در ابتدا قرار بود برای رده‌ی سنی بالای ۱۳ سال ساخته شود، با چنین رقم فروشی توانست فیلم ماتریکس: بارگزاری مجدد (The Matrix Reloaded) را با رکورد فروش ۷۴۲ میلیون دلاری به رتبه‌ی ۲ تنزل داده و به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ باکس آفیس در رده‌ی سنی ۱۸ سال ثبت رکورد کند. این احتمال وجود دارد که کمپانی فاکس برای ساخت نسخه‌ی دوم قصد تخصیص بودجه‌ی بیشتری را داشته باشد اما ممکن است این چنین نیز نباشد. بخشی از گفته‌های پائول ورنیک، نویسنده‌ی نسخه‌ی اول این فیلم را که قرار است برای ساخت قسمت دوم نیز حضور داشته باشد در زیر مشاهده می‌کنید:

ما قصد ولخرجی و مثلا صرف هرینه‌ای ۱۵۰ دلاری را برای ساخت این فیلم نداریم و اصلا نیازی به چنین بودجه‌ای نداریم. ددپول قرار نیست شهر‌ها و ساختمان‌ها را بلند کند و به آسمان ببرد یا با ارتش بیگانگانی که برای تصرف زمین آمده‌اند بجنگد، نه این ددپول ما نیست! ما از این مساله که نیازی به تخصیص بودجه‌ای هنگفت برای این فیلم نداریم بسیار خوشحال هستیم و باید بگویم که ما قرار نیست به این شکل نسخه‌ی دوم را بسازیم.

اگرچه قرار نیست بودجه‌ای که برای ساخت Deadpool 2 تخصیص داده خواهد شد خیلی از نسخه‌ی اول بیشتر باشد، اما طبق گزارشاتی قرار است که کمپانی فاکس دستمزدی بیش از مبلغ ۲ میلیون دلاری که برای بازی در نسخه‌ی اول به رایان رینولدز پرداخته بود، به وی بپردازد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ اکران و بازیگرانی که قرار است در این فیلم ایفای نقش کنند منتشر نشده است. پیش‌تر در مورد نقدهای فیلم Deadpool که امیدوارکننده به نظر می‌رسد مطلبی در زومجی خواندید.

آیا شما نیز این فیلم را دیده یا قصد دیدن آن را داردی؟ نظر شما در مورد نسخه‌ی دوم آن چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده