// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

فیلم Captain America: Civil War پس از اکران خصوصی با واکنش مثبت منتقدین مواجه شد

پس از اکران خصوصی Captain America: Civil War که پیش از اکران عمومی این فیلم اتفاق افتاد، منتقدین در شبکه‌های اجتماعی نظرات خود را درباره آن بیان کرده‌اند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

تقریبا چیزی نزدیک به یک ماه تا اکران عمومی فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» باقی مانده ولی به رسم اکثر استودیوها، مارول نیز دیشب در مراسمی و پشت درهای بسته این فیلم را برای تعدادی از منتقدین و صاحب‌نظران و برخی خبرنگاران، به اکران خصوصی درآورد. البته ما خیلی وارد جزییات نظرها و صحبت‌های منتقدین پس از دیدن این فیلم نمی‌شویم و به اصطلاح اسپویل نمی‌کنیم، ولی نظرات کلی اکثر منتقدین پس از دیدن فیلم بسیار جالب بوده است.

اکثر آن‌ها در صفحه‌های اجتماعی خود مثل توییتر، به گونه‌ای Captain America: Civil War را ستایش کرده و اعلام داشته‌اند این فیلم، یکی از بهترین آثار ابرقهرمانانه مارول تا به امروز است! ظاهرا اکثر قریب به اتفاق منتقدین، کارگردانی برادران روسو را ستوده و اعلام کردند که این دو برادر بار دیگر شاهکاری خلق کرده‌اند. این فیلم از لحاظ صحنه‌های اکشن هم به مانند «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» موفق شده نظرات مثبت بسیاری را دریافت کند.

در انتها این موضوع را هم باید یادآور شد که بازی چدویک بوزمن در نقش «پلنگ سیاه» و تام هولند در قالب «مردعنکبوتی» جدید هم به نوبه خود بسیار جالب بوده و منتقدین اعلام کرده‌اند که این‌ دو بازیگر بهترین نقش‌آفرینی ممکن را در فیلم داشته‌اند. به هر حال، باید اندکی دیگر صبر کرد و دید این نظرات تا چه حد درست هستند.

نظر شما در مورد نقدهای مثبت زودهنگام منتقدین در باره فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی چیست؟ به نظر شما با یک شاهکار ابرقهرمانانه از سوی مارول روبه‌رو خواهیم بود؟

منبع: Attack of the Fan Boy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده