// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

فیلم Wonder Woman زودتر از موعد اکران خواهد شد

با توجه به جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی برادران وارنر، فیلم Wonder Woman زودتر از موعد اعلام شده قبلی اکران خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر که این روزها به شدت نگران واکنش ‌ها و نقد‌های منفی پیرامون آخرین و جدیدترین فیلم اکران شده خود از دنیای سینمایی دی‌‌ سی  یعنی Batman v Superman: Dawn of Justice است، در اقدامی عجیب اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم ابرقهرمانانه بعدی که Wonder Woman خواهد بود، تغییر کرده و این فیلم به جای اوایل تیرماه سال آینده، اواسط خرداد۹۶ و سه هفته زودتر به اکران عمومی سینماها در خواهد آمد. این اقدام ناگهانی کمپانی برادران وارنر شاید به دلیل همزمانی تاریخ اکران قسمت پنجم فیلم Transformers با Wonder Woman بوده است که حالا با اکران شدن زودتر، از این تداخل نجات پیدا می‌کند.

3045385-ww1

همه این اقدامات نشانه نگرانی مسئولان کمپانی وارنر در مورد فروش این فیلم است. ناگفته نماند تاریخ جدیدی که اعلام شده نیز همزمان با اکران قسمت سوم فیلم پرطرفدار Bad Boys خواهد بود.  از طرف دیگر، مسئولان کمپانی اعلام کرده‌اند که تاریخ اکران فیلم پرهیاهوی The Jungle Book یک سال عقب افتاده است و به جای سال ۲۰۱۷ قرار است در اواخر فروردین ۲۰۱۸ به اکران سینماها درآید! در راستای این تاخیر یکساله، اندی سرکیس، کارگردان فیلم در صفحه فیس‌بوک خود نوشته:

من از این تصمیم کمپانی واقعا خوشحال هستم. علاقه و پشت‌کار همگی ما برای این پروژه خیلی زیاد است و همه دست‌اندرکاران و بازیگران و سازندگان این فیلم در تلاش برای ساخت فیلمی فوق‌العاده جذاب هستیم. در ساخت این فیلم و برای پدید آوردن بهترین و طبیعی‌ترین حالات چهره حیوانات، از جدیدترین و خلاقانه‌ترین روش‌ها استفاده می‌کنیم و این تاخیر یکساله به ما این زمان را می‌دهد تا هر روز از تکنولوژی‌های جدیدی برای این موضوع بهره‌مند شویم و من از این بابت واقعا خوشحالم. به شما قول می‌دهم با فیلمی بسیار متفاوت با آنچه که تا الان دیده‌اید، روبه‌رو خواهید شد و شاهد نسل بعدی از فیلم و خط داستانی استفاده شده در فیلم‌ها خواهید بود.

به‌ هر حال، این‌طور به‌نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنرتصمیم دارد در مورد پروژه‌های بعدی خود بسیار محتاطانه رفتار کند و این جابه‌جایی‌ها در تاریخ اکران فیلم‌ها حاکی از همین موضوع است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که فیلم «واندر ومن» هم به سرنوشت «بتمن علیه سوپرمن» دچار می‌شود یا آینده‌ای بهتر در انتظار آن است.

نظر شما در مورد این تصمیمات سران کمپانی برادران وارنر چیست؟ آیا این اقدامات برای فروش فیلم‌های آینده آن‌ها می‌توانند مفید باشند یا تاثیر چندانی نخواهند داشت؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده