// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

زک اسنایدر علاقه‌مند به ساخت فیلم دوم سوپرمن است

زک اسنایدر، کارگردان فیلم جدید Batman v Superman به تازگی اعلام کرد که قصد دارد یک فیلم مستقل دیگر با محوریت «سوپرمن» بسازد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

با توجه به بازخوردهای منفی منتقدین نسبت به فیلم تازه اکران شده Batman v Superman: Dawn of Justice که کارگردانی آن بر عهده زک اسنایدر بوده، او کماکان سکان‌دار کارگردانی فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی است. در آخرین مصاحبه‌ای که اسنایدر با وب‌سایت معتبر IGN داشت، اعلام کرد که تمایل دارد تا به زودی ساخت ادامه‌ای برای فیلم اول سوپرمن را آغاز نماید و بار دیگر هنری کویل لباس این ابرقهرمان را برای فیلم مستقل جدیدی به تن کند. این در حالی است که فیلم Man of Steel که سال ۲۰۱۳ اکران شد، نظر مخاطبین را جلب نکرد و منتقدین هم به‌نوعی سرد با آن برخورد کردند. اسنایدر که کارگردانی فیلم آینده دی‌سی یعنی Justice League را هم بر عهده دارد در مصاحبه‌اش گفت:

به نظرم می‌تواند کار مهیجی باشد. من هر زمان که فیلم‌نامه خوبی وجود داشته باشد آماده ساخت فیلم جدیدی برای سوپرمن هستم. یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما تا این لحظه چیزی در مورد فیلم مسقل جدید سوپرمن نگفته‌ایم، اکران بتمن علیه سوپرمن بوده، چون می‌خواستیم که فعلا تمام تمرکزمان را روی این فیلم بگذاریم.

از طرف دیگر هنری کویل با وجود اینکه بسیار علاقه‌مند برای ایفای نقش سوپرمن در فیلمی جدید است، اعتقاد دارد که همه چیز در گرو فروش و موفقیت بتمن علیه سوپرمن است و فقط در صورت موفقیت این فیلم، امکان ساخت فیلم مستقل جدیدی برای سوپرمن وجود دارد. او در این باره می‌گوید:

اگر همه چیز خوب پیش برود و بتمن علیه سوپرمن بتواند به فیلمی موفق تبدیل شود، آن‌ زمان می‌توانیم برای ساخت فیلم بعدی سوپرمن با کمپانی برادران وارنر وارد گفتگو شویم. البته همه این‌ها در حالی است که وارنر در برنامه‌اش فیلم‌های دیگری مثل Justice League و چند پروژه دیگر را دارد.

با وجود اینکه هم اسنایدر و هم کویل امیدوار به شروع پروژه بعدی سوپرمن هستند، اما از سوی دیگر به نظر می‌رسد وارنر برنامه دیگری در سر دارد. پس از بازخوردهای منفی بسیاری  که بتمن علیه سوپرمن از طرف منتقدین دریافت کرد، ظاهرا کمپانی وارنر قصد دارد ضمن حفظ خط تولید فیلم‌های ابرقهرمانانه دنیای سینمایی دی‌سی، سرعت ساخت و تعداد آن‌ها را کمی کاهش دهد تا بتواند با تمرکز بیشتری بر روند تولید پروژه‌های بعدی نظارت داشته باشد. به هر حال فعلا مشخص نیست که فیلم دیگری برای سوپرمن تولید خواهد شد یا خیر. باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظر شما در مورد صحبت‌های کویل و اسنایدر چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده