// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۵

Cloak and Dagger، ابرقهرمانان جدید مارول در تلویزیون

بخش تلویزیونی استودیوهای مارول قرار است به لطف ابر قهرمانان جدیدش کمی بزرگ‌تر شود. نام این ابرقهرمان‌ها Cloak & Dagger بوده و نکته مهم در مورد آن‌ها وابسته بودنشان به یکدیگر است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Freeform شبکه‌ای که پیش‌تر با نام ABC شناخته می‌شد، یک سریال کامل تلویزیونی را بر اساس دو شخصیت ابرقهرمانی Cloak و Dagger که از کمیک‌های مارول هستند سفارش داده است. از این پروژه به عنوان داستان ابرقهرمانی عاشقانه یاد می‌شود که در آن از دو شخصیت دنیای مارول بهره گرفته شده است.

نام اصلی این ابرقهرمان‌ها تایرون جانسون و تندی باوون است که پس از به دست آوردن قابلیت‌هایی مانند سوپرمن، تصمیم می‌گیرند با جرم و جنایت به مبارزه بپردازند. داستان این کمیک توسط بیل مانتلو و اد هانیگان نوشته شده است.

در دنیای کمیک‌های Marvel، این دو شخصیت، دو جوانی هستند که از خانه فرار می‌کنند اما توسط تعدادی از بهکاران که قصد آزمایش مواد مخدر غیر مصنوعی برروی کودکان بی‌خانمان را دارند، ربوده می‌شوند اما بر خلاف انتظار تبهکاران، این مواد به جای اینکه آنها را بکشد به آنها قدرت‌های عجیبی می‌دهند. این تغییرات به تایرون اجازه می‌دهد تا به تاریکی مرموزی وارد شود و با جذب انرژی بتواند عمل تله‌پورت (جابجایی در کسری از ثانیه از جایی به جای دیگر) را انجام دهد. همچنین تندی نیز به وجود آوردن خنجرهایی را دارد که هم می‌تواند اهداف وی را از بین ببرد و هم می‌تواند آنها را درمان کند.

این قدرت‌ها اما، عواقبی نیز برای شخصیت‌های داستان دارند چراکه برای برقراری تعادل انرژی، هر کدام از آن‌ها به دیگری متکی هستند. این دو ابرقهرمان جدید نمی‌توانند برای مدت طولانی از یکدیگر دو ر شوند زیرا در این شرایط  انرژی آن‌ها به صورت ناپایداری افزایش یابد.

Freefrom هم اکنون به دنبال نویسنده‌ای است که بتواند بر روی سریال  Cloak و Dagger کار کند.

دو شخصیت ابر قهرمانی جدید مورد بحث به عنوان یکی از پروژ‌ه‌های قدیمی این استودیو شناخته می‌شود و خیلی قبل‌تر از اینکه مارول وارد صنعت فیلم‌سازی شود، بحث ساخت سریالی بر اساس این کمیک مطرح شده بود بنابراین سریال Cloak And Dagger، مدت‌ها است که در دستور کار استودیو مارو ل قرار گرفته است. در حال حاضر مشخص نیست که این سریال نیز به دنیای سینمایی اختصاصی مارول (Marvel Cinematic Universe) که حالا با سریال ماموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D)  در ABC و چهار سریال دیگر در نت‌فلیکس، گسترش هم یافته  ارتباط خواهد داشت یا خیر اما اینکه مارول بخواهد همه پروژه‌های  حال حاضر خود را در قالبی واحد درآورده یا هر کدام را به دیگری ارتباط دهد، بسیار محتمل است. همچنین لازم به ذکر است که تا به این لحظه هنوز برنامه زمانی خاصی برای سریال Cloak & Dagger مشخص نشده است.

نظر شما در مورد این دو شخصیت چیست؟ آیا Cloak & Dagger هم می‌توانند مانند بسیاری دیگر از شخصیت‌های مارول، به ابرقهرمان‌هایی پرطرفدار و محبوب مبدل شوند؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: DigitalTrends


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده