نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

مارک همیل: فردا منتظر خبری بزرگ در رابطه با فیلم Star Wars VIII باشید

مارک همیل، بازیگر نقش لوک اسکای‌واکر در سری فیلم‌های جنگ ستارگان، امروز با انتشار توییتی اعلام کرد که فردا، یکشنبه ۲۲ فررودین، خبری بزرگ در رابطه با فیلم جنگ ستارگان ۸ (Star Wars VIII) منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سری جنگ ستارگان، لوک اسکای‌واکر است که طرفداران این سری خاطرات زیادی با بازی مارک همیل در نقش وی دارند. حال امروز (۲۱ فروردین) همیل توییتی منتشر کرده که بر اساس آن فردا باید شاهد یک خبر بزرگ در مورد فیلم جنگ ستارگان ۸ باشیم:

آماده باشید! روز یکشنبه تولد دیزی ریدلی است و به همین مناسب یک خبر اختصاصی از Star Wars VIII منتشر خواهیم کرد که حتما شما را به وجود خواهد آورد.

همیل اشاره کرده که این توییت کاملا واقعی بوده و نه یک جُک است و نه یک حقه برای به وجد آوردن طرفداران. به‌علاوه این مسئله که فردا تولد دیزی ریدلی (بازیگر نقش رِی) است، باعث می‌شود تا توییت همیل کاملا واقعی به نظر برسد. جالب است بدانید که همیل در نقش اسکای‌واکر حضور بیشتری در قسمت هشتم استار وارز خواهد داشت و قرار است رِی در این قسمت تحت تعلیمات جدای توسط وی قرار بگیرد. به همین دلیل هم شاید فردا همیل تصویری همراه با دیزی ریدلی منتشر کند.

فیلم‌برداری فیلم Star Wars VIII از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و چندی پیش اعلام شد که فیلم‌برداری آن در کرواسی تمام شده و عوامل فیلم ادامه ساخت آن را در انگلستان پیگیری خواهند کرد. این فیلم قرار است در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران شود.

منبع: AttackoftheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده