// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

نظرات هنرپیشه سریال سوپرمن درباره فیلم Batman v Superman

دین کین، هنرپیشه سریال تلویزیونی چند سال پیش سوپرمن، در مصاحبه‌ای نظر خودش را به عنوان بیننده در مورد فیلم Batman v Superman گفته است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

چند سال پیش سریالی با نام Lois & Clark: The New Adventure of Superman در تلویزیون‌ آمریکا پخش می‌شد که دین کین در آن نقش سوپرمن را ایفا می‌کرد که دست بر قضا هم سوپرمن محبوبی بود. حالا او در مصاحبه‌ای که اخیرا و پس از دیدن فیلم بتمن علیه سوپرمن با وب‌سایت هالیوود ریپورتر داشته نظرات خودش را در مورد این فیلم بیان کرده است. کین در این مصاحبه گفته:

این فیلم بدون‌شک فیلمی خوش ساخت است. افکت‌های فیلم عالی بودند اما فیلم طولانی بود و باید اعتراف کنم که مدت کمی از فیلم را خوابم برد! البته شاید این موضوع به‌خاطر خستگی زیادم از مسافرت‌های چند وقت اخیر بوده. اما هم بن افلک بتمن خیلی جالبی بود هم هنری کاویل سوپرمن بسیار خوبی بود و هر دوی آن‌ها به‌خوبی از عهده نقششان برآمده بودند. فضای فیلم به‌طور کل بسیار تیره‌تر آن‌چیزی بود که من به شخصه عادت داشتم و با آن بزرگ شده‌ام. سوپرمنی که من یا کریستوفر ریو بازی می‌کردیم حال و هوای دوستانه‌تر و متفاوتی با این سوپرمن داشتند و این تنها تفاوت این‌کار با تجربیات شخصی من است. واندروومن هم بسیار خوب بود و خوشحالم که تصمیم گرفته‌اند بقیه شخصیت‌ها را هم در قالب فیلم Justice League به نمایش دربیاورند ولی تنها نکته‌ای که متوجه نمی‌شوم این است که Justice League بدون سوپرمن ممکن است؟

به‌نظر می‌رسد کین به لباس هنری کاویل حسودی می‌کند:

لباس سوپرمن عالی است! خیلی خوشگل است و هنری برای داشتن چنینی لباسی واقعا خوش شانس است. خود هنری خوش هیکل و جذاب است و از فیزیک بدنی بسیار خوبی برای ایفای این نقش خوردار است ولی سوپرمن مورد علاقه من نیست و سوپرمنی که من تا ابد دوست دارم و به نظرم بهترین بوده و هست، سوپرمن کریستوفر ریو است. در مورد امی آدامز هم باید بگویم که او بازیگر واقعا توانایی است و من همیشه برایش احترام زیادی قائل هستم اما بهترین لویس لین تاریخ را تری هتچر بازی کرده است و هیچ فردی به پای او نمی‌رسد.

نظرات کین در نوع خود جالب بودند ولی خوب به عنوان بازیگر سوپرمنی محبوب در زمان خود، شنیدنی و جذاب هستند.

نظر شما در مورد صحبت‌های دین کین چیست؟ چه‌قدر با او موافق هستید؟ راستی شما سریالی که او نقش سوپرمن را ایفا کرده، دیده‌اید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده