// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

پمپ بنزین فیلم «کشتار با اره‌ برقی در تگزاس» به رستوران تبدیل می‌شود

اگر فیلم «کشتار با اره‌ برقی در تگزاس» (The Texas Chainsaw Massacre) را دیده باشید حتما پمپ بنزینی که اتفاقات فیلم در آن جریان داشت را به خاطر دارید؛ این مکان به یک رستوران بین‌راهی تبدیل می‌شود. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

به گزارش وبسایت Slash Film، پمپ بنزینی که در فیلم کشتار با اره‌برقی در تگزاس، یکی از مکان‌های اصلی و محل رخ دادن بسیاری از ماجراهای فیلم بود، قرار است به یک رستوران تبدیل شود. این پمپ بنزین به وسیله یک تاجر به نام روی رُز که از طرفداران فیلم کشتار با اره‌برقی در تگزاس است خریداری شده و با همکاری آری لیمن، بازیگر نقش «جیسون» جوان در فیلم Friday the 13th، به محلی برای استراحت مسافران بین‌راهی تبدیل می‌گردد. این رستوران دارای یک مغازه کوچک برای خرید سوغاتی، صحنه‌ای برای اجرای آواز یا نمایش و یک دیوار برای پخش فیلم خواهد بود. پشت بنای رستوران هم ساختمانی برای اسکان مسافرین قرار دارد. هنوز مشخص نیست که آیا سازندگان این رستوران برنامه‌ای برای ترساندن مسافران خود دارند یا خیر.

کشتار با اره‌برقی در تگزاس را بدون‌ شک می‌توان جزو معروفترین فیلم‌های ژانر وحشت دانست و کمتر کسی است که طرفدار این سبک باشد و مجموعه فیلم‌های ترسناک آقای اره‌برقی به‌دست را ندیده باشد. یکی از دلایل سر و صدای زیاد این فیلم و به‌ نوعی شهرت آن‌‌ را می‌توان تم داستانی دانست که در واقع بر اساس قصه‌ای حقیقی ساخته شده است. وجود ریشه‌های واقعیت در فیلم‌های این مجموعه، همواره به ترسناک‌تر بودنش کمک کرده است. تا کنون ۷ فیلم از این‌ سری ساخته شده‌اند و قرار است اوایل تابستان امسال قسمت هشتم و جدید آن که «صورت چرمی» (Leatherface) نام خواهد داشت، در سینماها به اکران درآید. این فیلم به دوران جوانی شخصیت صورت چرمی می‌پردازد و کارگردانی آن به عهده الکساندر بوستیلو خواهد بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده