// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰

تجلیل جرد لتو از بازیگران پیشین نقش جوکر

جرد لتو، بازیگر برنده جایزه اسکار که در فیلم Suicide Squad نقش جوکر را بازی می‌کند در جدیدترین مصاحبه‌اش، به تمجید از بازیگرانی که پیش‌تر از او این نقش را ایفا کرده‌اند، پرداخته است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

بعضی نقش‌ها و شخصیت‌ها در تاریخ سینما هستند که به دلایلی ممکن است طی گذر زمان، بارها و بارها توسط بازیگران مختلف، به اجرا درآیند و جوکر، شاهزاده جرم و جنایت در داستان‌های بتمن بدون‌شک یکی از این کاراکترها است. جوکر از اولین‌باری که بتمن به صورت سریال روی آنتن تلویزیون‌ها رفت تا آخرین‌بار که با بازی درخشان و بی نظیر هیث لجر فقید در The Dark Knight روی پرده نقره‌ای سینماها اکران شد، دارای فراز و نشیب‌های بسیاری بوده اما بدون‌شک در اکثر موارد، توسط بزرگان صنعت سینما ایفای نقش شده است. لتو هم بدون‌شک جزو بازیگران توانای این‌ روزهای هالیوود به حساب می‌آید و گزینه بسیار جالبی برای ایفای نقش جوکر بوده است. لتو در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت Entertainment Weekly داشته، از اهمیت این نقش و اشخاصی که پیش از او، ایفاگر نقش جوکر بوده‌اند گفته و اعلام کرده که کار آن‌ها تحسین برانگیز و مثال زدنی است. جرد لتو در ادامه گفته:

کارهایی که بازیگران پیش از من در ایفای این نقش انجام داده‌اند، همگی بسیار زیبا، قوی، فوق‌العاده و در عین حال خنده‌دار و مهیج بوده‌اند و تاثیر آن‌ها بر این نقش غیر قابل باور و به یاد ماندنی است. این نقش، نقشی بسیار پر ریسک بوده و پذیرفتن آن مسئولیت بسیار بزرگی به حساب می‌آید. در تمام این سال‌های طولانی شاهد باز‌آفرینی فیلم‌ها و شخصیت‌ها توسط کارگردانان و بازیگران متعدد بوده‌ایم و این یکی از جذابیت‌های این صنعت به حساب می‌آید. جوکر یکی از آن‌دسته شخصیت‌ و نقش‌های بسیار سخت است که چیزی حدود ۷۵ سال پیش خلق شده و از آن زمان تا به‌حال بارها توسط بزرگانی مثل هیث لجر باز‌آفرینی شده است. برای من بازی در نقش جوکر بسیار مهیج است و بسیار خوشحالم که این شانس به من داده شده تا جوکری دیگر را به دنیای سینما عرضه کنم.

حق با لتو است، بزرگان سینما نقش جوکر را ایفا کرده‌اند و هریک به‌گونه‌ای مخصوص به‌خود و حالا هم نوبت به جرد لتو رسیده تا به سبک خودش جوکر باشد که البته به نظر شخصی من، می‌تواند به بهترین شکل از عهده این موضوع بر‌آید چون باید در کمال ناراحتی این موضوع را بپذیریم که هیچ وقت شانس دیدن جوکر هیث لجر را نخواهیم داشت. نظر شما در مورد صحبت‌های جرد لتو چیست؟ به‌نظر شما او می‌تواند به یکی از بهترین جوکرهای عالم سینما تبدیل شود؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده