// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

بن افلک برای حضور در فیلم مستقل بتمن با کمپانی برادران وارنر قراردادی ندارد

بر اساس جدیدترین اخبار، بن افلک که اخیرا شاهد حضورش در قالب بتمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن بودیم، قراردادی با کمپانی برادران وارنر برای فیلم مستقل بتمن امضا نکرده است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید، چندی است خبرهایی مبنی بر اینکه قرار است بن افلک در فیلمی مستقل، لباس شوالیه تاریکی را برتن کند، منتشر شده است. اما ظاهرا با توجه به خبری که جدیدا وب‌سایت معتبر هالیوود ریپورتر منتشر کرده، بن افلک هنوز هیچ قراردادی برای ایفای نقش با کمپانی برادران وارنر ندارد و وی فقط برای دو فیلم آینده Justice League با دی‌سی و استودیوی برادران وارنر قرارداد دارد. بر اساس ادعای این وب‌سایت، افلک قرار بوده که کلا در سه فیلم ایفاگر نقش بتمن باشد که اولین حضورش در Batman v Superman: Dawn of Justice  بوده و در دو فیلم Justice League نیز حضور خواهد داشت.

علاوه بر این سه فیلم، خود افلک هم اعلام کرده بود که در فیلم Suicide Squad هم حضور خواهد داشت (البته نه حضوری کلیدی و پر رنگ) و با توجه به این اخبار جدید می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که افلک قرار نیست در فیلمی مستقل، ایفاگر نقش بتمن باشد. البته خبرها و شایعاتی پیرامون این موضوع که خود افلک به‌شدت از ایفای نقش بتمن لذت برده و قصد نوشتن فیلم‌نامه‌ای متفاوت و ساخت اثری با محوریت شوالیه تاریکی را در سر دارد، نیز به گوش می‌رسد که البته اگر این شایعات صحت داشته باشند، ظاهرا تا این لحظه که قراردادی امضا نشده است و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. نظر شما در مورد این خبر و اینکه افلک در فیلمی مستقل ایفگر نقش بتمن باشد، چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده