// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

پل مک‌کارتنی به جمع بازیگران فیلم Pirates of The Caribbean 5 اضافه شد

بر اساس جدیدترین اخبار پیرامون قسمت پنجم مجموعه فیلم‌های Pirates of The Caribbean، پل مک‌کارتنی خواننده مشهور گروه بیتلز، به جمع تیم بازیگران این فیلم اضافه شده است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

پل مک‌کارتنی، خواننده مشهور بریتانیایی، قرار است در آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائيب نقش‌آفرینی کند و با توجه به‌اینکه فیلم‌برداری این فیلم تمام شده است، اضافه‌شدن ناگهانی مک‌کارتنی آن‌هم در این مقطع کمی عجیب به‌نظر می‌رسد! البته با توجه به زمان اکران فیلم که در اردیبهشت ۲۰۱۷ خواهد بود، می‌توان گفت که زمان کافی برای اعمال تغییرات در فیلم باقی‌مانده است.

بر اساس صحبت‌هایی که سازندگان این فیلم در مورد مک‌کارتنی و حضور او در پروژه داشته‌اند، قرار نیست سکانسی با حضور وی مجدد فیلم‌برداری شود و در اصل قرار است سکانس یا سکانس‌هایی جدید فیلم‌برداری و به جریان فیلم اضافه شوند. لازم به ذکر است که نقش مک‌کارتنی در فیلم هنوز مشخص نیست و اطلاعات بیشتری در مورد او و حضورش در فیلم فاش نشده است. این اولین‌بار نیست که یک ستاره موسیقی در فیلم دزدان دریایی کارائیب نقش‌آفرینی می‌کند و پیش از این هم کیت ریچاردز، گیتاریست معروف گروه رولینگ استونز، در نقش کاپیتان ادوارد تیاگو، در دو فیلم از این مجموعه نقش آفرینی کرده بود.

نظر شما در مورد این فیلم جدید از سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائيب چیست؟ به‌نظر شما حضور مک‌کارتنی می‌تواند جذاب باشد؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده