نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

انیمیشن جدید Resident Evil: Vendetta معرفی شد

کمپانی مارزا انیمشین پلنت، در حال ساخت یک انیمشین بر اساس سری رزیدنت اویل است که مشخص شده با نام Vendetta در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

آخرین انیمشین عرضه شده با محوریت سری رزیدنت اویل،‌ Damnation بود که در سال ۲۰۱۲ اکران شد و وقایع آن بین قسمت‌های پنجم و ششم بازی رزیدنت اویل جریان داشت. زمزمه ساخت یک انیمشین جدید برای این سری محبوب از مدت‌ها قبل به گوش می‌رسید و حال کمپانی Marza Animation Planet، اعلام کرده که فیلم انیمیشنی جدید این سری را با نام Vendetta در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد کرد. این انیمشین داستان لئون اس کنِدی، کریس ردفیلد و ربکا چمبرز را روایت می‌کند و سازندگان برای استفاده از موتور‌های کمپانی مشهور ایتالیایی دوکاتی، قراردادی با این کمپانی منعقد کرده‌اند.

انیمیشن Resident Evil Vendetta

بر اساس این قرارداد، لئون در برخی از صحنه‌های انیمیشن، سوار بر آخرین مدل از موتور‌های Ducati یعنی XDiavel دیده خواهد شد. تهیه کننده این فیلم تاکاشی شیمیزو، کارگردان آن تاکانوری سوجیموتو و نویسنده آن هم ماکاتو فوکامی خواهد بود. همچنین وظیفه آهنگسازی فیلم بر عهده کنجی کاوایی است و هیرویوکی کوبایاشی از کمپانی کپ‌کام هم به عنوان سرپرست ارشد تیم سازندگان انیمشین به روند ساخت آن نظارت خواهد کرد.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد جزییات داستان این انیمشین منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید که این فیلم تا چه حد می‌تواند موفق باشد.

منبع: ‌Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده