// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

بن افلک شایعات مبنی بر دست بردن در فیلم‌نامه Batman v Superman را تکذیب می‌کند

بن افلک، بازیگر نقش بتمن در فیلم پرهیاهوی Batman v Superman: Dawn of Justice، در مصاحبه‌ای تمامی شایعات مبنی بر دخالت و دست‌کاری در فیلم‌نامه این فیلم را به کلی رد کرد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

مدتی است که شایعه شده بن افلک در فیلم‌نامه بتمن علیه سوپرمن دست‌کاری کرده و دیالوگ‌ها را تغییر داده است و به همین دلیل، افلک در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر رسما اعلام کرده که این‌ها تماما شایعاتی پی‌پایه و اساس هستند و نه من و نه هیچ‌کدام از بازیگران چنین کاری انجام نداده‌ایم. افلک که سابقه نوشتن فیلم‌نامه به همراه مت دیمون برای فیلم Good Will Hunting را در کارنامه خود دارد، ضمن رد کردن کلیه شایعات، با لحنی طنز اعلام کرده که من در فیلم‌نامه دستی نبرده‌ام و در نوشتن آن هم هیچ‌گونه همکاری نداشتم، اما اگر می‌خواستم چنین‌کاری انجام دهم، حتما با لباس بتمن این‌کار را انجام می‌دادم، چون خیلی راحت است!

افلک این صحبت‌ها را در کنفرانس خبری بیان کرده است که به همراه برخی  از عوامل و تولیدکنندگان فیلم در مکزیک برگزار شده بود. زک اسنایدر هم که در کنفرانس ذکر شده حضور داشته، ضمن تایید صحبت‌های افلک سخن از جسی آیزنبرگ به میان آورده (خود آیزنبرگ در این کنفرانس خبری حضور نداشته) و اعلام کرده که در ابتدا قصد داشتم او در قالب شخصیت دیگری ایفای نقش کند، اما زمانی که با وی ملاقات کردم و رفتارش را دیدم، به این نتیجه رسیدم که باید در نقش لکس لوتر بازی کند و او قابلیت‌های زیادی در این نقش داشته و توانسته به‌زیبایی هرچه تمام‌تر از عهده این نقش برآید. نظر شما در مورد صحبت‌های افلک مبنی بر رد کردن شایعات گفته شده چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده