// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

قرار بود Joker و Riddler هم در فیلم Batman vs Superman حضور داشته باشند

بر اساس آخرین اخبار، ظاهرا قرار بوده که The Joker و Riddler هم در فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice حضور داشته باشند. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

حتما اطلاع دارید که بتمن بن افلک در فیلم Suicide Squad حضور خواهد داشت، اما به تازگی مشخص شده که پادشاه جرم و جنایت، جوکر هم قرار بوده سرکی به فیلم Batman vs Superman بزند و در آنجا هم خودی نشان دهد که این اتفاق رخ نداده است. زک اسنایدر کارگردان فیلم بتمن علیه سوپرمن در آخرین مصاحبه‌اش این موضوع و دلایل عدم حضور جوکر را توضیح داده است. اسنایدر در گفت‌وگویش با وب‌سایت Collider اعلام کرده که:

احتمال حضور جوکر و ریدلر در فیلم خیلی زیاد بود. من و کریس تریو (فیلم‌نامه‌نویس) در این مورد و امکان حضور دو دشمن کلاسیک بتمن  در پروژه صحبت‌های زیادی داشتیم. اما به چند دلیل از این‌کار منصرف شدیم. یکی از عمده دلایل ما این بود که، نقش‌های منفی و به اصطلاح دشمن در فیلم به تعداد کافی حضور دارند . شما در فیلم Lex Luthor، Doomsday را می‌بینید، حتی احتمال حضور Darkseid هم وجود دارد. از طرفی، قصد داشتم تمرکز بیشتر خودم، فیلم‌نامه و فیلم بر مقابله بتمن و سوپرمن باشد و اتفاق‌هایی که بین این دو در حین درگیری‌هایشان و نیز پس از آن می‌افتد، برای من اهمیت به مراتب بیشتری داشت.

البته برای حضور پیدا نکردن جوکر دلایل دیگری هم می‌توان در نظر گرفت. یکی از این دلایل، لباس تکه‌پاره رابین در تریلر فیلم است و اینکه قبلا هم اشاره کرده بودیم، بتمن در این فیلم عزادار رابین است و رابین را مدتی قبل از دست داده است، میدانیم که رابین به دست جوکر کشته می‌شود، در نتیجه با حال و هوایی که بتمن در حال مبارزه با سوپرمن خواهد داشت، نمی‌توان حضور جوکر را در مقابل بتمنی تشنه انتقام متصور شد! اما ریدلراز سال ۱۹۹۵ و با بازی جیم کری در فیلم Batman Forever به این طرف دیگر در هیچ فیلمی حضور نداشته و شاید بازآفرینی شخصیت او نیز پس از گذشت این‌همه سال خالی از لطف نباشد. البته با جمع‌بندی تمامی صحبت‌های اخیری که دست‌اندرکاران و سازندگان سری جدید فیلم‌های دی‌سی داشته‌اند، بدون‌شک باید منتظر ادامه فیلم‌های بتمن، واندروومن و دیگران باشیم که این موضوع احتمال حضور ریدلر و سایر دشمنان کلاسیک بتمن را خیلی زیاد می‌کند. به‌هرحال باید منتظر ماند و دید در ادامه چه اتفاقی برای ابرقهرمانان دی‌سی و فیلم‌هایشان خواهد افتاد. نظر شما در مورد عدم حضور جوکر و ریدلر در فیلم بتمن علیه سوپرمن چیست؟دوست داشتید در این فیلم جوکر و ریدلر هم حضور داشتند؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده