نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

Assassin's Creed را هم با واقعیت مجازی تجربه کنید

کمپانی یوبسافت قصد دارد تا به همراه فیلم آینده Assassin's Creed یک تجربه واقعیت مجازی از این مجموعه را نیز در اختیار طرفداران بگذارد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

پروژه واقعیت مجازی Assassin's Creed دیروز در رویداد اختصاصی شرکت AMD در کنفرانس GDC 2016 رونمایی شد. در حال حاضر جزییات زیادی درباره این پروژه اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که فیلمبرداری آن همزمان با فیلم آینده مجموعه Assassin's Creed در حال انجام است. این تجربه واقعیت مجازی را کمپانی فاکس با همکاری استودیوی پرکتیکال مجیک (Practical Magic) می‌سازد.

3022031-creed

متیو لوییس از استودیوی پرکتیکال مجیک اعلام کرده که تجربه واقعیت مجازی Assassin's Creed یک بازی ویدئویی نخواهد بود؛ احتمالا این پروژه یک نسخه واقعیت مجازی از فیلم آینده مجموعه است. البته این اولین بار نیست که یک فیلم بر اساس واقعیت مجازی ساخته می‌شود؛ چند ماه پیش هم کمپانی  لجندری پیکچرز یک نمایش واقعیت مجازی از فیلم Warcraft را ارائه کرده بود.

فیلم Assassin's Creed در ماه دسامبر (اواخر پاییز ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. مایکل فسبندر بازیگر اصلی این فیلم است که در دو نقش ظاهر می‌شود: «کالوم لینچ» و یکی از اجداد قرن پانزدهمی‌اش به نام «آگیلار.» در این فیلم که جاستین کرزل کارگردانی آن را بر عهده دارد بازیگران مطرحی چون ماریون کوتیار و جرمی آیرونز هم حضور دارند. یوبیسافت و فاکس قبلا اعلام کرده بودند که ساخت دنباله این فیلم را در برنامه دارند و احتمالا فسبندر نیز در این دنباله حضور خواهد داشت.

ماه گذشته بود که پس از انتشار شایعات متعدد، یوبیسافت تایید کرد در سال ۲۰۱۶ میلادی نسخه جدیدی از سری بازی‌های Assassin's Creed عرضه نمی‌شود. یوبیسافت معتقد است با این کار فضای بیشتری برای تبلیغات فیلم آینده مجموعه فراهم خواهد شد.

نظر شما درباره پروژه واقعیت مجازی Assassin's Creed چیست؟ فکر می‌کنید این یک ترفند تبلیغاتی دیگر از یوبیسافت است تا توجه همه را به فیلمش جلب کند یا تجربه Assassin's Creed با واقعیت مجازی را متفاوت و جذاب می‌دانید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده