نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

منتظر حضور شخصیت های سریال محبوب Breaking Bad در فصل دوم Better Call Saul باشید

بر اساس جدیدترین گفته‌های تهیه‌کنندگان اجرایی سریال در حال پخش Better Call Saul، شخصیت‌های محبوب مجموعه Breaking Bad به‌زودی در قسمت‌های بعدی فصل دوم این سریال حضور پیدا خواهند کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سریالی که به‌عنوان پیش درآمدی برای Breaking Bad، یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تلوزیونی تاریخ، درنظر گرفته شده بود اکنون به‌لطف امپراتوری شیشه‌سازی هایزنبرگ و دوستان، بزرگ‌ترین جامعه طرفداران را در بین تمام سریال‌های تلوزیونی داراست! هنگامی که سال گذشته میلادی پخش فصل اول سریال Better Call Saul آغاز شد، سطح توقع و انتظارات هواداران از آن بسیار بالا بود و ساول گودمن، وظیفه بسیار سختی را در پیش روی خود داشت. اما به کمک قلم جادویی نویسندگان خود، داستانی گیرا و کم‌نظیر با روندی تقریبا آهسته و صدالبته کاملا حساب‌شده ارائه داد. نتیجه، غیرقابل باور بود؛ منتقدان ریزبین و بینندگان متعصب به‌گونه‌ای از روایت جدید شگفت‌زده شدند که سایه باعظمت «بریکینگ بَد» کنار رفت و راه برای رشد سریال پیش درآمد فراهم شد.

چند هفته قبل، پخش فصل دوم سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» با محوریت چگونگی تبدیل جیمی مک‌گِیل به ساول گودمن نام‌آشنا (با نقش‌آفرینی بی‌نظیر باب اُدِن‌کِرک) شروع شد. اگرچه فصل اول سریال روندی آهسته داشت، اما اکنون فصل دوم به موازات شکل گرفتن خم و قوس‌های خط داستانی و کاراکترها به‌صورت پیوسته، از روایت پرشتاب‌تری بهره می‌برد. اتفاقاتی که برای شخصیت‌های جیمی و مایک رخ می‌دهند، بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسند و احتمالا در قسمت‌های آینده شاهد تحولات شگرفی در این دو شخصیت خواهیم بود. اما برای طرفدارانی که به‌شدت برای ادامه فصل و سایر حوادث سریال مشتاق هستند، شبکه MTV مصاحبه جدیدی را با وینس گیلیگان و پیتر گُولد، تهیه‌کنندگان اجرایی مجموعه تلوزیونی Better Call Saul، انجام داده است است که شما در ادامه می‌توانید گزیده کوتاهی از آن را مطالعه کنید.

یکی ار پرسش‌های جنجال برانگیزی که در طول مصاحبه مطرح شد، پرسشی است که اکثر طرفداران سریال، مشتاق پاسخ مثبت به آن هستند؛ این‌که آیا در ادامه سایر شخصیت‌های محبوب مجموعه Breaking Bad نیز هم‌چون گاس فرینگ (با بازی استادانه جیانکارلو اسپوزیتو) به ماجرا اضافه خواهند یا خیر. پیتر گُولد در پاسخ به این سوال، این‌گونه گفت:

من معتقدم شما این حق را دارید که بدانید در قسمت‌های بعدی فصل دوم، چهره‌های آشنای Breaking Bad به‌صورت تاثیرگذاری وارد داستان سریال خواهند شد.باید بگویم  شما از دیدن کسانی که به ماجرا اضافه می‌شوند، شگفت‌زده می‌شوید؛ ما مطمئن هستیم که انتظارات طرفداران Breaking Bad در پایان این فصل، به‌خوبی برآورده خواهد شد. با نمایش هر قسمت از Better Call Saul، احساس نزدیکی بیش‌تری به اتفاقات مجموعه اصلی خواهید کرد.

با وجود این گفته‌ها، احتمال حضور والتر وایت (همان هایزنبرگ خودمان) در فصل‌های آینده سری بسیار زیاد است و فعلا باید صبر پیشه کنیم. اما اگر شما می‌خواهید بدانید که در پایان سریال Breaking Bad چه بر سر والتر آمد، مقاله علمی سرنوشت واقعی والتر وایت در پایان سریال «بریکینگ بد» را با تحلیل دقیق و زیبای رضا حاج‌محمدی مطالعه کنید.

نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: BGR


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده